Toon posts:

[Outlook 2002] Formulieren maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er hier mensen die weleens formulieren hebben gemaakt in Outlook 2002 ?

Ik ben hier namelijk op dit moment mee bezig en ik dacht misschien zijn hier wel meer mensen op dit moment mee bezig.

Ik probeer op dit moment een soortgelijk iets als dit te maken

http://www.pragmania.nl/crm/PragMania_CRM_Brochure.htm

Er moeten vast wel mensen zijn die iets soortgelijks willlen realiseren ?

Of bijvoorbeeld een foto bij hun contacts willen hebben. Of iets anders aan hun outlook willen aanpassen misschien kunnen we op deze manier ervaringen uitwisselen.

Misschien wel een leuk idee :)

Verwijderd

Topicstarter
YEs er is interesse :)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 10:04 ]

Verwijderd

Ik ben ook benieuwd hoe je zoiets meot doen !

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik ga binnenkort eens bezig een formulier te maken waarmee ik facturen aan data in de kalender kan koppelen. Ik scan nu al m'n post in, zodat het minder ruimte / troep geeft. Vervolgens wil ik die dus aan bepaalde betaaldata koppelen, zodat ik er op tijd aan herinnerd word dat het betaald moet worden...

Dat kan nu wel met attachments, maar ik wil dus alleen een verwijzing, zodat m'n mailbox niet vele MB's extra groot wordt.

Verwijderd

Hoe ben je van plan dit te gaan doen, en waarmee ?

• koelkast
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 15:42:
Hoe ben je van plan dit te gaan doen, en waarmee ?
Met de formuliereneditor in Outlook 2003. Ik heb geen idee of dit kan, maar het is te proberen in ieder geval :)

Verwijderd

Aiii, kan dus niet in Outlook XP of wel ?

Verwijderd

jawel, is dacht ik hetzelfde pakket :p

Verwijderd

Hmmm ik heb het er niet bijzitten bij mijn XP versie hoor, en ik heb echt wel de Professional Edition dus snap het neit helemaal ?

Verwijderd

Extra->Formulieren->Formulier ontwerpen

Edit: (ik blijf posten)
Outlook 2003 is nog niet uit volgens mij
je krijgt Outlook 2002 bij Office XP, maargoed die heb ik en daar zit de optie gewoon bij.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 16:51 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 16:29:
Hmmm ik heb het er niet bijzitten bij mijn XP versie hoor, en ik heb echt wel de Professional Edition dus snap het neit helemaal ?
Dit is volgens mij een losstaand pakket en zit niet standaard bij office xp

• noot101
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-01 13:54
Ik ga binnen enkele weken ook aan de gang met zoiets voor mijn afstudeerstage. Maar ik hoef geen extra formulieren in outlook te maken maar wel gegevens van outlook uit een exchange database kunnen halen.
Het heeft er dus wel een beetje mee te maken. Ik denk dat de techniek die erachter zit wel overeenkomt.
Ik zal dit topic dan ook met veel belangstelling volgen....

Verwijderd

Nee niet echt, de optie om formulieren te maken zit ingebouwd in outlook.
Om verbinding te maken met een exchange server kun je beter het protocol opzoeken of met een packetsniffer aan de gang gaan.

Verwijderd

Weet iemand hoe dit form ontwikkelen werkt ? En zo ja, heeft er iemand al een waarbij je dus pics van iemand kan toevoegen aan je contacts ?

• koelkast
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 16:04:
Weet iemand hoe dit form ontwikkelen werkt ? En zo ja, heeft er iemand al een waarbij je dus pics van iemand kan toevoegen aan je contacts ?
Dat laatste zit nu standaard in Office 2003. Nog even wachten dus, of goed zoeken :D

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 16:04:
Sorry eventjes niet on-line geweest.

Ik ben er flink mee bezig geweest maar het lukt me alleen nog niet echt..
Ik gebruik zelf Outlook 2002 en gebruik de optie formulieren ontwerpen.

Het ontwerpen gaat echt goed maar ik kom niet echt verder.. Ik merk ook dat er niet echt veel over op internet te vinden is. Het is niet moeilijk om een formulier te maken maar om het echt te laten werken en de koppelingen te maken is veel moeilijker. Moet je nou de voorgedefinieerde velden gebruiken die je kan selecteren ? Is dit verstandiger voor de koppelingen ?

Verwijderd

Topicstarter
koelkast schreef op 12 September 2003 @ 00:33:
[...]

Dat laatste zit nu standaard in Office 2003. Nog even wachten dus, of goed zoeken :D
Het zit ook standaard in Office XP Outlook 2002 namelijk.

Opties formulier -> formulier ontwerpen.

Verwijderd

Topicstarter
noot101 schreef op 10 September 2003 @ 16:57:
Ik ga binnen enkele weken ook aan de gang met zoiets voor mijn afstudeerstage. Maar ik hoef geen extra formulieren in outlook te maken maar wel gegevens van outlook uit een exchange database kunnen halen.
Het heeft er dus wel een beetje mee te maken. Ik denk dat de techniek die erachter zit wel overeenkomt.
Ik zal dit topic dan ook met veel belangstelling volgen....
Ik weet iig dat je de contacts heel makkelijk kan exporteren maar ik neem aan dat je alles moet exporteren ?

Verwijderd

Klopt...kan je me eens een voorbeeld sturen Supermel_nl !

Verwijderd

Topicstarter
koelkast schreef op 10 September 2003 @ 16:22:
[...]

Met de formuliereneditor in Outlook 2003. Ik heb geen idee of dit kan, maar het is te proberen in ieder geval :)
heeft dit er iets mee te maken ?

http://www.amrein.com/apps/page.asp?Q=OutlookTip1

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
mij lijkt het wel leuk om een foto in outlook te hebben in plaatjes van een mail plaatje :D

[ Voor 3% gewijzigd door Bikkel-Rulez op 17-09-2003 10:55 ]

Pagina: 1