Toon posts:

Direct op cd-rom printen

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het overwegen een printer te kopen die rechtstreeks op printable cd-roms kan printen. Daarmee hoef ik eindelijk niet meer met die cd-labels te klooien. Ik heb al een printer gevonden die dit kan, de Epson Stylus Photo 600, en da's dan alles.

1) Zijn er nog meer printers die dit kunnen?
2) Wat zijn jullie ervaringen met het rechtstreeks printen op cd's, bv. vlekken van de inkt, kwaliteit van de afdruk, printsnelheid etc.

Thanx.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik heb geen ervaring met printen op CD's.
Wel kan ik je vertellen dat er meerdere printers zijn.
Ik heb bijvoorbeeld een Canonprinter gezien bij het bedrijf waar m'n zwager werkt.

Gerelateerde searchopdrachten met gerelateerde topics:

[search=printen op cd]

CD Printer waar te koop?
Printer Voor printen OP cd's ?

[search=printen op cd cdprinter]

Bestaat een printer specifiek voor cdr's?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32

The Eagle

I wear my sunglasses at night

You hebben google al gebruikt? lijkt me sterk dat alleen de epson stylus dit zou kunnen.....vraag is alleen of je dan niet bij de meer industriele printers terecht komt...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

The_Eagle schreef op 10 september 2003 @ 08:58:
You hebben google al gebruikt? lijkt me sterk dat alleen de epson stylus dit zou kunnen.....vraag is alleen of je dan niet bij de meer industriele printers terecht komt...
Niet persé.

Vaak kan je zo'n kunststof plaat kopen op A4-formaat waar je de CD in kan leggen. Die druk je dan door de printer heen. Dit zal ongetwijfeld niet met elke printer kunnen (wegens ontbreken van rechte doorvoer bijvoorbeeld), maar je hoeft dus echt niet persé een industriële printer te hebben.

Wat betreft google..... indeed:

[google=cdprinter]

[ Voor 6% gewijzigd door WFvN op 10-09-2003 09:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gezocht bij google: een hoop webshops met printers die nou juist niet konden printen op cd (print on cd, printing on cd, print directly on cd etc.)

Gezocht op GoT: printen op cd: een hoop topics over printen op labels die daarna op de cd gaan, en niets over rechtstreeks printen.

Waarschijnlijk is cdprinter het magische woord waarop gezocht moet worden.

Links van Wfvn: allemaal al gevonden, informatie die daar wordt gegeven is nogal summier. Komt altijd terug op die ene Epson 900.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 09:33 ]

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Maar als je nou even iets meer probeert..... :|

[google=printen op cd] en dan zoeken op nederlandse sites.

Eerste hit:

http://www.discprinter.nl/inktjet.html
Daar staan in ieder geval al 5 kleinere printers en ook wat 'industriële' apparaten

http://www.comex-sales.com/dutch/cdprinterfaq.htm
nog iets over cd printers

http://www.eisystems.be/c14.html
Epson 950

Goed, de 900 kan het dus zoals je al weet

Maar nu jij?

Verwijderd

Topicstarter
zo zo, gaan we zo beginnen? laat dan maar lekker zitten. ik hoef niet zo erop gewezen te worden dat ik die pagina's niet kon vinden. als je nu gewoon aangeeft wat je weet en gevonden hebt, is toch voldoende? slotje op deze thread.
Pagina: 1