Audigy 2 Player + S/PDIF

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Norm2782
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2016

Norm2782

Norm Trooper

Topicstarter
Ik wil graag een S/PDIF (Coax of Optical... maakt mij niet uit) uitgang op mijn Audigy 2 Player aansluiten, maar ik heb geen zin om daarvoor een Live Drive te kopen aangezien die dingen niet te betalen zijn :)

Terwijl ik door t forum aant zoeken was kwam ik wel de SB DB III tegen... maar geen adres waar ik die kan bestellen in Nederland. :(

Mijn on-board soundcard (ik heb een Asus P4T533C) heeft wel een losse S/PDIF bracket, maar die heeft geen directe aansluitmogelijkheid op mijn Audigy 2. Vanaf de bracket lopen 2 draadjes naar een stekkertje en in principe zou t mogelijk moeten zijn die aan mn Audigy te klikken. Helaas heb ik geen idee welke pinnetjes op mn Audigy ik daar voor zou moeten gebruiken. }:O

Bvd. voor reactie :)

Norm 2782, why are you here?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Als je de search gebruikt dan kom je hier nog wel wat topics tegen die hierover gaan.
Daar ben ik ook de aansluiting/penbezetting tegengekomen. :)

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

voor de bracket check www.hoontech.nl maar eens. :)

rest zoekwerk ;)

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
als ik het mij goed herinner kon je ergens de volledige pinsetting van de uitbreidings adapter (die IDE achtige aansluiting) bekijken. zoals hierboven ook vermeld ;) .Je kan dan zelf een stekkertje fixen en de zaak erop zetten. Bij mijn Sblive player (1024) stond dat gewoon in de helpfile.

[ Voor 6% gewijzigd door Dr.Q op 10-09-2003 16:07 ]

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:58
Dit is idd allemaal prima in de search te vinden.

Succes :)

Dit topic is gesloten.