Toon posts:

@home en webserver???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het nu wel of niet toegestaan om een webserver te gebruiken/maken bij @home???:?

Want ik kan op de site van @home alleen zien dat je geen server op @home mag aangesloten zijn.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 12:28

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

hmm .. Volgens mij heb jij het antwoord zelf al gegeven :) ..

Maar aan de andere kant .. Een webserver met 16K als limiet? Lijkt me niet echt prakties.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Hoi mensen!!

Als je je aan de regeltjes wilt houden bij @home dan mag je niks hoor (8>

Maar daar moet je dus gwoon schijt aan hebben(sorry voor ietwat ongenuanceerde woordkeuze)

Je moet gwoon webserver draaien op andere poort en met forwarding service een fatsoenlijk adres nemen, want @home scant regelmatig op std. poorten. :'(

mzzls

• dreambofh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-07 20:08
Tja...
Je moet het gewoon doen eigenlijk.
Maar als je teveel trafic veroorzaak zullen ze wel effe gaan kijken denk.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Hoezo 16k?? Ik heb het bij de helpdesk 600kb/s zien gaan, en bij een vriend van me hier in tilburg 400kb/s (niet geaccelereerd, één thread, met http vanaf tucows ergens in nederland)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 25-08 14:48
Niet 16k downstream |:(

Verwijderd

Hij bedoeld denk ik een homepage :D......want als jezelf een ftp maakt dan heb je 16 kb/s download.......als er 2 users zijn 8 kb/s per persoon.etc etc...........dus eigenlijk heb je er geen k*t aan...tenzij je een ftp maakt voor 1 persoon :P...maar ja het is maar waar je van houd :)

Ray_NL

Verwijderd

Of je zet in je host.allow het domein chello.nl en in host.deny all, dan kun je lekker sjello mensen laten down'nen en
die vreten met z'n allen nog niet eens die 128 kbit op. ;)
Pagina: 1