[Hotmail] mails komen niet aan...

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 19:49

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Het valt me op dat het tegenwoordig heel lang duurt om mails te ontvangen op mijn hotmail-account (@msn.com).

Heb deze middag een beetje getest en hier mijn conclusie:

mail van eigen hotmail-adres naar eigen hotmail-adres: komt meteen aan
mail vanaf provider email-adres naar hotmail: komt meteen aan

mail van andere hotmail-account naar de mijne: nog niets ontvangen
mail vanaf mijn domein: nog niets ontvangen
op mijn profiel op "stuur een email" klikken en iets sturen: nog niets ontvangen

Zit er bewust een delay op van x aantal uur om hun betaalde accounts te "promoten" ofzo?

Heb geen filter ingesteld ofzo, eventueel ongewenste post word ook niet meteen verwijderd.

Zijn er nog meer mensen die twijfelen aan de goede werking van hotmail momenteel?

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55

sjorsfeenema

de mijne is mooier

heej dit is mij ook al eerder opgevallen en omdat ik de mail met outlook binnenhaal duurt het soms erg lang.. :( (omdat hij eerst de hotmail probeert)

nu heb ik van hotmail al zotmail gemaakt dus dan kan ik eerst de mailtjes lezen van mijn andere accounts.

maar inderdaat duurt het lang om van hotmail je mail binnen te halen soms geeft ie een time out :(

Ik twijfel dus ook aan een goede werking van hotmail

die van hen is mooi....

Verwijderd

hotmail sucks gewoon :r
je krijgt ook bakken spam per dag
en dat komt wel aan ;)

• manowar
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-10-2025
Ik heb meestal zn probleem van "heb je mn email niet gekregen?" de helft van de email die ze me sturen komt gewoon weg niet aan op mn hotmail account en deze staat niet geblocked want anders zou ik ook geen email moeten kunnen ontvangen van een vriendin van mij die ook via hotmail mailt.. :?

:r

[ Voor 3% gewijzigd door manowar op 10-09-2003 07:48 ]

system spec: http://specs.tweak.to/3452 ..

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

mm ik heb dat nu toevallig dus ook.. Maar tiss wel belangrijk dat ik dat krijg, het is voor m'n werk, maar ik ontvang gewoon nix :(

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-05 19:49

WhiteDog

met zwarte hond

Topicstarter
Deze ochtend heb ik dan toch alle mails binnen. Een vertraging van minstens 10 uur...

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-05 09:05
yep... mijn vriendin heeft er ook last van...

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-04 10:37
Je zou de hotmail-staff eens kunnen mailen, als dat ooit aankomt.....

• NLuna
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik heb nooit ergens last van, als iemand bijv. op MSN tegen me zegt, ik stuur je nu een mailtje, dan komt het echt direct aan gewoon, en al mijn mailtjes komen ook altijd bij iedereen aan.

Ja en idd die eeuwige spam, daar kom je gewoon niet vanaf :(

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Verwijderd

Ik heb last van precies hetzelfde probleem. Duurt vaak uren voordat een mailtje binnen is..

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 11:04
Mja.. daarom staat het filter op exclusief bij mij. Gewoon 2x per dag me ongewenste post legen en klaar. B)
Maar even ontopic: Ik heb helemaal geen last van email die niet aankomt. Op me eigen domein heb ik het ook getest, maar daar kwam het gelijk aan.
Zit er niet iets fout in de configuratie bij jou?

http://specs.tweak.to/5253

Verwijderd

Ik stuurde gistermiddag een mailtje (via planet) naar m'n vriendin (hotmail) en die kwam pas vanmorgen rond 10 uur aan :S

• n00bs
  • Laatst online: 22:40

n00bs

Het is weer Zomer!

Hmz mijn pa zat ook al te klagen dat die geen replies kreeg op zijn hotmail... storing dus misschien in 1 van hun servers

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Niks geen storing, het boeltje begint gewoon in elkaar te storten. Het duurt tegenwoordig steeds langer als je iets wilt versturen of moet ontvangen van buiten MSN/Hotmail.

Het wordt hoog tijd voor m'n eigen mailserver. =)

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Hoorde van een stel vrienden van me dat ik er ook last van heb ;) ze willen mij mail sturen en krijgen een fout melding.. mijn account staat voor maar 35% vol..

Weet iemand een andere gratiz provider of nog beter een @tweakers.net gratis E-mail!! (hele stille hint HEEEL stil) :P

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 16:52

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 13:33:
[...]
Weet iemand een andere gratiz provider of nog beter een @tweakers.net gratis E-mail!! (hele stille hint HEEEL stil) :P
Niet helemaal gratis, maar wat dacht je van een abonnement? Daar krijg je een e-mail adres bij.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 10:41

Bergen

Spellingscontroleur

Dit heb ik laatst gehad met m'n vader, die kreeg helemaal geen mail meer, van niemand. Op de een of andere manier stond het spamfilter op het allerhoogst: post van afzenders die niet in het adresboek stonden (en daar stond niemand in) wordt dan meteen gedelete. Hoe het daarop komt is een raadsel; m'n vader wist het bestaan er niet eens van.

Verwijderd

Even voor de mensen die niet van spam houden (iedereen denk ik) dolfijn.ilse.nl is een uitstekend alternatief voor hotmail. Nog nooit spam ontvangen :)

Verwijderd

achja.. hotmail zuigt gewoon..
Ik krijg ook spam
Pagina: 1