Toon posts:

slotje aub (of onbereikbaar maken)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/80596/1

Er staat niet letterlijk hoe je een ultimate guest book hackt, maar het zet er wel toe aan. nutteloze posting.

slotje of zo?

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik vind hem wel informatief; mensen die dat ding hebben draaien kunnen dat goed nog niet weten.

Thanx iig, maar zolang er niet bij staat hoe hij dat voor elkaar heeft gekregen (zal vast heel makkelijk zijn, maar maakt weinig uit) laat ik hem gewoon open.

Verwijderd

Topicstarter
Niet? hij heeft 10 boards gehacked, en is daar trots op... (let wel, hij heeft het ZELF gedaan...

• drikus
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-01 21:55
Als het informatief moet zijn er wel andere manieren om dat duidelijk te maken. Helemaal met je eens paz sluiten die thread.

Verwijderd

hij heeft 10 boards gehacked
Ik heb alleen aan de administratiekant van die gastenboekjes de introductietekst veranderd en vervolgens de webmaster ingelicht.
Zo ging het bij mij ook en ik was er blij mee, en ik weet dat zij dat ook zijn, want ik heb al 3 verbaasde aardige mailtjes gehad8-)
En ja, ik vond het wel stoer om die intro tekst ff aan te passen bij wat grote sites..
het is erg onschuldig, en nee, ik heb niet van altavista of zoiets, maar van de persoon die het bij mij gedaan heeft..

Dit is de kleine wijziging:
Afbeeldingslocatie: http://www.greenlizard.nl/download/admin.gif

Verwijderd

Topicstarter
ja en? cracken blijft een lame bezigheid en je had ook kunnen volstaan met een melding in de trant van "let op; dit en dit is het geval en het is bij mij ook gebeurt..." Nee, meneer crackt maar meteen 10 andere sites om te laten zien dat hij het ook kan. :r

Verwijderd

ja en? cracken blijft een lame bezigheid
Dan vind je dat maar, mij gaf het keer op keer een goed gevoel om binnen te komen, dus ik had er wel lol in.
en je had ook kunnen volstaan met een melding in de trant van "let op; dit en dit is het geval
Dat heb ik in een mailtje gedaan en tot nu toe waren de webmasters er blij mee.
meneer crackt maar meteen 10 andere sites om te laten zien dat hij het ook kan.
Nou... Niet om te laten zien dat ik het ook kon, maar omdat we hier een wedstrijdje hielden:+

Kortom: Ik had er lol in. de ""slachtoffers"" waren blij met mijn aktie. En het is is een waarschuwing voor de mensen die ook een UGB van Infopop draaien.

En maak je je nou serieus druk hierom, of komen de smileys gewoon wat boos over?

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op vrijdag 01 december 2000 21:07 schreef pim_ het volgende:

En maak je je nou serieus druk hierom, of komen de smileys gewoon wat boos over?
L:+L

Wat blijft ie lekker rustig he :D

Verwijderd

Topicstarter
och.. als je er lol in hebt: mijn ip adres is 24.132.195.177. probeer daar maar eens binnen te komen.

Verwijderd

neh, daar ben jij niet interessant genoeg voor..:Z

Verwijderd

Topicstarter
nee het cracken van een guestbook met in je hand een blaadje met een beschrijving is moeilijk. scriptkiddies.... :r (je durft gewoon niet)

EN WAAG HET NIET ME TE ADDEN IN JE ICQ LIJST! ;)

Verwijderd

over icq, ik wist niet dat deze link zulke drastische gevolgen zou hebben. Ik wilde je user details weten, alvast gefeliciteerd Pascal;)

Ik heb trouwens nog even gezocht bij astalavista naar de "hack omschrijving", maar ik heb hem niet kunnen vinden.
Ik hoorde het lek van iemand die mijn ugb'tjes gehackt had..
je durft gewoon niet
Je zet aan tot hacken:r

ADMIN SLOTJE!

Verwijderd

Topicstarter
euhm... pim, ik vat je even niet meer. Wat was er met die link aan de hand? crashte er iets? ;)

Verwijderd

ICQ starte automatisch op en adde jou aan mijn contactlist.
Pagina: 1