Toon posts:

WD200 met I/O fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht een vraag die al gesteld is, maar ik ben nieuw op dit gebied en zie door de bomen het bos niet meer:

Ik heb een harde schijf en daar stond w98 op. Ik heb geprobeerd hier XP op te zetten door een XP full install te geven. Dat lukte niet, de computer bleef 'hangen'. Toen ik hem opnieuw heb opgestart: niks. Harde schijf niet meer toegankelijk.
Ik heb hem inmiddels in mijn andere pc gehangen (met XP). De harde schijf staat wel onder systeeminfo (melding: aparaat functioneert goed), maar is wederom niet toegankelijk.
Ik heb geprobeerd hem met partitionmanager inzichtelijk te maken. Daarin wordt ie wel herkend, maar als ik er wat mee probeer te doen geeft ie 'I/O fault', of slaat zelfs het hele systeem vast.

kortom, is er nog een mogelijkheid om hem weer aan de praat te krijgen of is ie overleden ?

Verwijderd

Topicstarter
No ook nog melding Fdisk structure corrupt :'(

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

imo:
Ben bang dat t aan je schijf ligt en dus een beetje kaput is.
Buurman had t er gister toevallig nog over. Bij hun op de zaak krijgen ze dus ook heel erg vaak die WD200's terug omdat ze ter ziele zijn.
Hoop dat je garantie nog aanspreekbaar is.

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kan gebeuren. Het enige wat je voorlopig kan doen is om in de FAQ van dit subforum te kijken: FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (31-08-2003) :) Kijk bijvoorbeeld onder "Mijn IDE configuratie is brak, hoe komt dat?", "Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?" en eventueel "Hoe krijg ik verloren gaande data terug?" B)