Toon posts:

[w98] de Temp Internet Files in Local Settings...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

in mijn zoektocht naar verwijderbare files vanwege een constant vollopende C -bekend probleem- kwam ik iets geks tegen;

bij mij staan in map C:\windows\local settings 2 mappen: application data en temporary internet files.
met die laatste is wat vreemds aan de hand. als ik erin kijk (niet hidden enzo) staan er ongeveer 200 files die een paar KB in beslag nemen. klik ik echter met mijn rechtermuis op de map en kijk bij de eigenschappen geeft hij maar liefst 58.000 files aan met een grootte van 327 MB !!

wát kan hier aan de hand zijn? ik vind het wel erg raar....én zonde van mijn schijfruimte.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ten eerste, die bestanden kunnen allemaal weg. Het kan zijn dat je dan bij sommige website opnieuws moet inloggen, maar dat is een kleine moeite.

Weet je zeker dat je alle bestanden als een "list" of "details" onder elkaar hebt staan? Het kan namelijk zijn dat je in die map naar rechts moet scrollen om ze allemaal te zien.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat ze weg kunnen, maar het probleem blijft hetzelfde.

en ik weet zeker dat ik alles goed zie. bovendien blijft de informatie die hij ín de map zelf geeft uiteraard correct (dus paar honderd files van paar KB), ongeacht wat ik zelf zie.

Verwijderd

Topicstarter
bij de opties staat er ook grappig genoeg dat er een maximum van 20 MB geldt...

het deleten van de map heb ik ook geprobeerd, maar dan zegt ie dat het een systeemfolder is en dat het maar beter is het niet weg te gooien omdat windows dan verneukt wordt bla bla je kent het wel.
als ik het dan toch doordruk zegt ie dat de map te groot is voor de prullenbak en of ik het dan maar meteen definitief wil deleten. dat geeft toch aan dat er inderdaad méér in die map zit....

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

klopt. Er zit een ultra-super-enorm geheime map ;) die je niet op de conventionele manier ziet. Als je in je adresbalk even '\Content.ie5' plakt, dan kun je zien dat ie allemaal directories heeft gemaakt met een random naam van rond de 20 mb... Je kunt alles overigens gewoon verwijderen.

Localhost is where the heart is

Verwijderd

Topicstarter
ha, geweldig! daar was ik nét al zelf achtergekomen... :)

ik dacht eraan de map te kopieren naar een andere locatie. tijdens het kopieren zie je vanalles voorbij komen, en zo ben ik dus ook achter namen van de 'verborgen' mappen gekomen (idd \content.ie5 dus). via 'run' daaringekomen...

het leek wel of alle internet temps van de afgelopen 4 jaar daar nog in stonden! ongelofelijk zeg. vreemd dat ie dat allemaal zo bewaard...ik kwam ook nog html-pages van mijn oude, inmiddels vergane, stamforum, dus ik denk dat ik nog het een en ander zelfs ga uitzoeken!

daarna zal ik dat dus idd deleten en ga ik een temp-map op een andere locatie maken (waarschijnlijk 'gewoon' via c:\windows\), hopelijk wordt dan wel alles netjes schoongehouden...

bedankt iig voor je reply!
Pagina: 1