• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-02 16:14

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
Ik heb vandaag de iPAQ 5550 aangeschaft alleen zit er niet echt bizar veel info bij van hoe alles een beetje werkt zeg maar gezien dit me 1e pda is die ik gekocht heb ook! Heb hier en daar wel wat gezocht op het net maar kon niet veel vinden maybe dat dat andere me wel met wat meer info kunnen verschaffen. :)
Verder is het ding erg cool en zit nu beetje ermee te spelen echt wel lol :D

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

je bent er duidelijk blij mee, maar voor info moet je niet op het internet zijn hoor, daar staat bijna nix 8)7

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

Verwijderd

gewoon alles uitproberen.....

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
Ben druk bezig ermee nu maar ja het valt alleen beetje tegen dat er geen info boekje bij zit verder is de pda zelf echt vet zit er nu ook mee te internetten en mp3 te luisteren :)

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:15

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

wat is precies je vraag nu dan??

maybe kan je hier wat meer vinden er over http://www.pocketpc-club.nl dat zijn mensen die er de hele dag mee spelen :)

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
[quote]Mildpower schreef op 10 September 2003 @ 02:24:
wat is precies je vraag nu dan??

Of er ergens een soort handleiding staat voor die pda en ook of mensen nog leuke links weten voor wat freeware en dergelijke.

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04:15

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

heb je die ppc niet in een doos gekregen dan met boeken en reserve stylus(en)
maar voor freeware kan je hier even kijken [rml][ PocketPC] Onmisbare Freeware / Free-to-try / Trial software[/rml]
en voor de rest even kijken cq vragen op http://www.pocketpc-club.nl

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Topicstarter
ok thnx man! En ja als er nog meer mensen zijn die dezelfde iPAQ als mij hebben maybe wel ff handig om wat tips uit te wisselen ofzo :)
Pagina: 1