[BabyXl] Oftewel Tiscali: ook snellere verbinding?

Pagina: 1
Acties:

• Tazzz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 08:07
Ik vroeg mij af of Tiscali wholesale(oude BabyXL) in navolging van KPN en BBned ook snellere verbindingen ging aanbieden aan voor hetzelfde tarief?

• Azecos
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03-2024

Azecos

Can't help it..

Ik las op een ander forum dat er iets over in de Demon nieuwsgroepen staat.
"In de demon nieuwsgroep werd al aangegeven dat er ook aan babyxl klanten gedacht zou worden"
Ik hoop dat het wel gebeurd en heb de vraag inmiddels per e-mail verstuurd naar Demon. *heeft zelf ook Demon/BabyXL*

• Darthroy
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-06-2022
Ik denk het niet. Met uitzondering van 2-8 mbit biedt BabyXL al in feite een complete range aan snelheden (768/1536 2048 etc.).
Ze hebben volgens mij nog geen plannen om 2-8mbit aan te bieden omdat KPN dat ook niet doet. Tiscali maakt zoals je weet niet alleen gebruik van het eigen netwerk, want waar ze geen dekking hebben leveren ze via KPN. En ze willen wel hun producten gelijk houden voor heel Nederland.

• Azecos

Azecos

Can't help it..

Hierbij het bericht wat ik naar Demon heb gestuurd en hun reactie:
>
> Beste ontvanger,
>
> Zoals wellicht bij jullie bekend is krijgen de gebruikers van BBned straks
> een verhoogde upload bij de snellere abbonementen.
> Mijn vraag is of BabyXL hetzelfde gaat doen. Het zou voor Demon klanten
> natuurlijk erg vreemd zijn als 1 bv 2048/512 heeft en een ander 2048/1024.
> Ikzelf zit nu via Babyxl, maar met zulke berichten word het toch een
> beetje
> verwarrend.
>
> Ik hoop dat jullie deze vraag voor mij kunnen beantwoorden.
>
> Vriendelijke groet,
>
> Azecos
>
>

Op dit moment kunnen wij hier nog geen officiële uitlatingen over doen, wij zullen zo spoedig mogelijk een persbericht hierover uitdragen.

Hopende uw vraag te hebben beantwoord,

Hoogachtend,

Customer Service
Demon Internet
www.demon.nl

• Tazzz
Dus eigenlijk nog niets duidelijk, ik heb ook al gepost bij het Tiscali forum, maar dat is qua inhoudelijke kennis erg bedroevend...

• Azecos

Azecos

Can't help it..

https://services.nl.demon.net/xdsl/express/statement.html

Voor Demon word de upload dus wel verhoogt via BabyXL:
Reactieve statement Demon

Naar aanleiding van het persbericht van onze DSL partner bbned van vrijdag 5 september willen wij het onderstaande mededelen:

De door bbned aangekondigde snelheidsverhoging zal ook gelden voor Demon DSL Express klanten die via bbned zijn aangesloten. Bovendien zullen ook de Demon DSL Express klanten die via BaByXL zijn aangesloten een verdubbeling van hun snelheid krijgen. De upgrades zullen binnen enkele maanden plaatsvinden, de exacte planning moet nog worden vastgesteld en zal later worden gecommuniceerd.

De huidige maandtarieven blijven van toepassing*:

Huidige snelheid Nieuwe snelheid Prijs per maand
512 / 256 1024 / 512 EUR 39
1024 / 512 2048 / 1024 EUR 55
2048 / 512 2-8Mb / 1024 EUR 65
2-8Mb / 512 2-8Mb / 1024 EUR 65**

* Voorwaarde daarbij is dat de verhoogde snelheid op de locatie van de klant leverbaar is, hetgeen afhankelijk is van de afstand tot de telefooncentrale. In die gevallen waar de verhoging niet mogelijk is blijft de klant het huidige maandtarief betalen gedurende het eerste jaarcontract.

** Klanten die reeds aangesloten zijn op de 2-8Mbps/512Kbps snelheid zullen een verhoging van de uploadsnelheid ontvangen naar 1024Kbps (unlimited) en zullen met ingang van de eerste maandtermijn na de upgrade de nieuwe prijs van EUR 65 betalen voor de dienst.

De uploadsnelheid 1024 is niet gegarandeerd en kan liggen tussen 512 en 1024Kbps. Welke snelheid gehaald wordt is afhankelijk van een aantal factoren, zoals de kwaliteit van de koperdraad (telefoonlijn), afstand tot de centrale, gebruikte apparatuur (modem) en de overboeking. Demon biedt geen enkele garantie t.a.v. de te behalen snelheid.

• Tazzz
Je was me net voor... :)

Ik hoop dat dat ook voor alle providers geldt, ik zit zelf via de TU Delft. Maar die is qua informatievoorziening nou niet echt de snelste. Wel goede verbinding overigens.
Pagina: 1