handleiding logic audio platinum

Pagina: 1
Acties:

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 13:56
Hoi,

ik weet niet zeker of dit het juiste gedeelte is om deze vraag te stellen, maar anders kan het altijd verplaatst worden, toch? :)
Ik ben opzoek naar een handleiding voor het muziekprogramma logic audio. Ik kan het echter nergens, maar dan ook nergens vinden. Ik heb al de hele avond gezocht meer te ver geefs :(. Wie kan mij helpen? Bedankt!!

:*)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
http://www.emagic.de/support/firstaid/index.php?lang=EN
Zo te zien krijg je de documentatie erbij als je het programma koopt ;)

• sjobiscity
hehe, ja om alleen maar te testen ga ik niet weet ik hoeveel geld besteden :).
ik ben gewoon aan het bekijken welk programma ik het beste kan gebruiken. Ik gebruik al een lange tijd reason 2. Maar ik ben niet volledig tevreden over dit programma, ik vind het wat onoverzichtelijk. Vandaar dat ik op zoek ben naar een alternatief

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-07 09:56
Misschien wil hij de documentatie wel doornemen alvorens hij het programma wil gaan kopen. Biedt toch wat meer informatie dan de schamele EMagic webpage.

Probeer ook Cakewalk Sonar eens als je op zoek bent naar een sequencer.

[ Voor 20% gewijzigd door GREENSKiN op 09-09-2003 23:18 ]

• sjobiscity
Heb ik al bekeken, inderdaad wel aardig, doch niet geweldig. Net zoals music maker, dat vind ik niet slecht, maar ronduit dramatisch. Van logic audio hoor ik toch veel goeds, dus vandaar dat ik erg benieuwd ben :)

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-07 09:56
Qua kunnen ontlopen beiden elkaar weinig. Ik vind de interface van Sonar fijner.
Sowieso heeft Emagic alle support voor Logic laten vallen voor de PC, je zult dan voor een mac moeten gaan.

• sjobiscity
Hmm, ja ik heb zal er nog is naar kijken. Heb je daar wel een handleiding voor?:)

• zakalwe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-06 06:56
Logic Audio wordt toch niet meer ontwikkeld voor Windows? Ik dacht dat het sinds de overname Mac only was geworden...

(ah... dat staat er al, beter lezen voortaan)

[ Voor 18% gewijzigd door zakalwe op 10-09-2003 18:16 ]

• tumbadora
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-08 22:17
waarom gebruik je geen cubase sx,werkt ook goed samen met reason

[ Voor 34% gewijzigd door tumbadora op 10-09-2003 18:24 ]

• sjobiscity
ja daar ben ik nu mee begonnen, maar dat lukt het me niet eens om een sample te laten herhalen :) maar het is inderdaad een mooi programma. Heeft iemand daar toevallig een handleiding voor? Voornamelijk de eerste stapjes, maar tut's om het onderste uit de kan te halen zijn ook welkom als ik het programma echt aanschaf :)

Verwijderd

handleingen hiervoor kun je zo met emule binnenhalen (zeg niet dat het moet maar dat het kan)

• tumbadora
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-08 22:17
sjobiscity schreef op 11 september 2003 @ 11:07:
ja daar ben ik nu mee begonnen, maar dat lukt het me niet eens om een sample te laten herhalen :) maar het is inderdaad een mooi programma. Heeft iemand daar toevallig een handleiding voor? Voornamelijk de eerste stapjes, maar tut's om het onderste uit de kan te halen zijn ook welkom als ik het programma echt aanschaf :)
ik heb de handleiding van cubase sx wel voor je

• sjobiscity
perfect!! dit vind ik toch wel het prettigste programma, waar kan ik het vinden?
kan je het me emailen?

[ Voor 20% gewijzigd door sjobiscity op 17-09-2003 22:53 ]

Pagina: 1