[msn 6.0] foutmelding bij aanmelden

Pagina: 1
Acties:

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-02 18:47
Ik heb nu een maandje msn 6.0, ik heb dit staan op mijn laptop en op de pc van mijn ouders beneden. Os van beide = windows xp. Tot op heden heeft het altijd gewerkt, maar ineens sinds gisterenmiddag werkte msn niet meer op de pc van mijn ouders: telkens na het aanmelden had gaf hij een foutmelding:
In Messenger is een fout opgetreden en moet worden afgesloten etc.
Na een paar keer proberen heb ik het programma daar verwijderd en er opnieuw opgezet. Dit had geen enkel effect.

Nu zit ik dus achter mijn laptop, en wat denk je: ook hier krijg ik ineens een foutmelding, gisterenavond werkte het gewoon nog! Ik heb sinds gisterenavond ook niks met mijn laptop gedaan!?? Ik snap er helemaal niks van... Kan iemand mij helpen?

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05-2025

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Kijk ff bij de de logboeken bij systeembeheer wat de precieze foutmelding is. Misschien kunnen we daar meer mee.

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Klinkt heel gek, maar log eens met een andere account in.

Ik heb met trillian 0.73/0.74/pro 1.0 gehad dat ik met mijn eigen account niet kon inloggen omdat hij crashte. Bleek aan 'vervuilde' msn namen te liggen met rare tekens. Vers msn account: inloggen perfect.

het gekke was ook: met de trillian 0.74 op mijn eigen pc ging het met alle accounts helemaal top. installeerde ik trillian vers op een schone windows op ettelijke andere pc's: crash.

kortom probeer eens een ander account, ik ben benieuwd.

(bij mij is overigens het trillian probleem pas opgelost nu ik pro 2.0 beta draai. die schijnt het msn 6 protocol te gebruiken.)

[ Voor 15% gewijzigd door smvs op 10-09-2003 00:36 ]

• Double J
Onder een andere account inloggen lukt ook niet. Geeft hetzelfde effect. Hier is dan het logboek van systeembeheer:
Vasgelopen toepassing: msnmsgr.exe, versie: 6.0.0.602, vastgelopen module: ntdll.dll, versie: 5.1.2600.1217, vastgelopen op: 0x00008e20

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
ik hoop dat dit dan genoeg is

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
[ff-opnieuw]
Heb je de Beta versie nog? Die kan je nu niet meer gebruiken. Zo ja, download de nieuwe versie en installeer deze.

[ Voor 196% gewijzigd door TRON op 10-09-2003 09:18 ]

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Double J
Dit was niet de beta versie..... Dit was de nieuwe al. Toen ik heb eraf heb gehaald en opnieuw geinstalleerd heb ik meteen de nieuwe versie (opniew) gedownload

• Double J
Ik heb net versie 5.0 er op gezet, die werkt wel! maargoed, toch wil ik weten waarom 6 niet werkt....

• Double J
Iemand?
Pagina: 1