Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

De volgende teken heeft de samsung s300 niet: (~)

Deze teken wordt wel vaker gebruikt in url's, zoals op mijn eigen hompage: www.roberthill.biz = redirect naar planet webspace.

Nu wil ik een ringtone op mijn site zetten en dan linken met mijn wapbrowser om het te downloaden, maar zonder die teken kan ik het adres niet invullen.

Is er een vervang teken daarvoor?????

Ps: nee ik heb geen datakabel 40 euro kost tie, dus even kijken of ik met creativiteit goedkoper uit ben.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Greetz

007

Verwijderd

Topicstarter
Iemand?

Je bent er al eerder op gewezen dat snel kicken niet gewenst is. Dit is de laatste keer dat het slechts bij een opmerking blijft; kicken hoor je pas na minimaal 24 uur te doen.

[ Voor 95% gewijzigd door intoxicated op 09-09-2003 23:04 ]

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Bij die Samsungs missen volgens mij wel meer tekens ik miste bij de T100 ook nogal veel tekens bij het smsen :?

Mijn boefje is liev!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-02 14:40

Zjemm

...

dat soort dingen vallen me zwaar tegen van samsung.... ik had de t100 en heb die zo snel mogelijk weer weggedaan vanwege dat soort gebrekkigheden.

opensecure.nl

Verwijderd

Ik heb een a800 en daar zit hij wel in....kan je in het berichten menu naar de funtie tekens gaan...en dan naar rechts drukken tot je hem ziet.
Ik heb geen id hoe het bij andere samsungs zit...

• Octopuz908
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:07
Als je de ASCII code voor ~ gebruikt in je URL zou het iig wel moeten werken denk ik..
Pagina: 1