[XP] bepaalde directories belangrijk?

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:33
Ik heb in mijn documents map, 2 mappen staan:
"my ebooks" en "my music"
ik probeer altijd zo weinig mogelijk in mijn documents map te zetten dit om ruimte te besparen.. en vind het netter staan :)

Ik had via IRC al eens gevraagd hoe of wat het nut van deze irritante, geheugen vreters is :D volgens sommige mensen zijn ze van vitaal belang van windows.. en sommige weten het niet eens.

Nu vroeg ik me af, of je deze directories weg kan krijgen.. ik heb hier al de search gebruikt.. en heb niets kunnen vinden. via google en irc werd ik dus ook niets wijzer. Kan iemand mij dus uit de brand helpen? Thanks

Verwijderd

**kuch**

Hoeveel ruimte neemt een lege directory nou in? (=> Antwoord: 512 bytes AFAIK)

Je kunt ze trouwens gewoon weggooien hoor.

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:33
Verwijderd schreef op 09 september 2003 @ 22:35:
**kuch**

Hoeveel ruimte neemt een lege directory nou in? (=> Antwoord: 512 bytes AFAIK)

Je kunt ze trouwens gewoon weggooien hoor.
nee je kan ze niet weg gooien.. ik start op nieuw op en ze staan er weer.. :)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

My Music is neem ik aan van Windows Media Player, de locatie daarvan kun je veranderen via de TweakUI powertoy, te downloaden bij MS (use Google).
Als je de locatie bijv. op C:\Windows\Temp zet, krijg je geen nieuwe My Music als het goed is.

My eBooks is een map van Adobe Acrobat Reader (6). Om te zorgen dat deze niet meer verschijnt moet je de eBook plugin ergens uit de Plugins map van Acrobat Reader verwijderen. Dan kun je dus geen ebooks meer lezen, maar normale PDFs natuurlijk nog wel.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

I'm with limoentje.