Hoi, ik heb mijn oude Compaq iPaq H3630 weer eens uit de kast gehaald. En ik weet nog voordat ie daar belande, dat ik aan het klooien was met PPC2002 (2.07)en dat het toen allemaal niet helemaal wou lukken ofzo en dat ik 'm daarom in de kast heb gelegd. Ik geloof dat het vooral niet wou lukken met WMP ofzo...
Maar nu ben ik er maar weer aan begonnen. En nu doet ie raar: namelijk als ik 'm uit de cradle haal, dan springt ie meteen uit! En als ik 'm oplaad in de cradle, dan blijft het lampje knipperen, hoe lang ik 'm er ook in laat staan.
Ik zou zeggen dat de batterij dood is... Maar het rare is dat ik 'm heel toevallig (met wat knoppen rammen ofzo) in de staat heb gekregen waarbij alleen het backlight ging branden en die kon ik alleen maar uit doen, door een hard reset.
Dus nu twijfel ik om een nieuwe batterij te kopen...
Is de batterij stuk of niet?
Want ik zit te twijfelen of ik een nieuwe batterij moet kopen of een Palm Zire, want ik wil 'm toch meer als agenda gaan gebruiken...
Maar nu ben ik er maar weer aan begonnen. En nu doet ie raar: namelijk als ik 'm uit de cradle haal, dan springt ie meteen uit! En als ik 'm oplaad in de cradle, dan blijft het lampje knipperen, hoe lang ik 'm er ook in laat staan.
Ik zou zeggen dat de batterij dood is... Maar het rare is dat ik 'm heel toevallig (met wat knoppen rammen ofzo) in de staat heb gekregen waarbij alleen het backlight ging branden en die kon ik alleen maar uit doen, door een hard reset.
Dus nu twijfel ik om een nieuwe batterij te kopen...
Is de batterij stuk of niet?
Want ik zit te twijfelen of ik een nieuwe batterij moet kopen of een Palm Zire, want ik wil 'm toch meer als agenda gaan gebruiken...
[ Voor 9% gewijzigd door MightyMauz op 11-09-2003 09:27 ]
Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM