Toon posts:

jazeg email

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoezo email mag de rest van tweakers mensen het nie lezen ofzo.
daarvoor is toch deze forum gemaakt lieve adjes.

Wat heb ik nou weer aan email ziet niemand behalve hem zie blijkbaar FU als respons geeft nou daar heb ik veel aan ooeh oeeh

Wel leuk dat alle negatieven dingen over admins meteen worden verplaats buiten de forum gebeuren, soms bang dat sommige mensen geljik hebben en sommige mensen misbruik maken van hun positie.

Maarja blijkbaar moet je de frustratie uiten door andere mensen te irriteren als admin heheh

Weaffer zoek het maar lkkr zou ik zeggen, doe maar slotje en gooi de sleutel maar weg.
anders kunnen misschien andere mensen ook reageren en de niet-admins jullie die uiteindelijk de forum vormen misschien wel mij gelijk geven Oeh Oeh hiep hiep hoera democratie....lol @ julllie

Door maar een slotje met andere kleur voor de verandering
heb je ook je event van je dag meegemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Wat hebben de anderen eraan als zij die discussie kunnen lezen en misschien meereageren? Het is iets tussen jou en de mod :)

[ Voor 12% gewijzigd door Rafe op 09-09-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

duude, stay off the booze ok?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:12

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Volgens mij solliciteerd ie vrij heftig naar een ban |:( 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Microkid op 09-09-2003 21:12 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://arethusa.tweakers.net/~roelant/funimg/shutup.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Als jij een duidelijk beagrumenteerde mail maakt, kun je die sturen naar de HGA. Iemand openbaar afvallen vind ik persoonlijk niet zo'n goed idee en het enige wat jij hoopt te bereiken is dat je bijstand krijgt, omdat je zeker weet dat je het niet alleen gaat redden. Ik ga jou toch ook niet afvallen hier... ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
lieve Desty

Aangezien mijn twee vorige slotjes niet heel veel effect hebben gehad, zal ik het deze keer wat uitgebreider doen.

Als je een probleem hebt met een slotje (zie een van de faq's hier bovenin LA) dan mag je mailen met de moderator die hem op slot heeft gedaan, het emailadres daarvan heb je onderhand al wel neem ik aan. Waarom mailen? wel, er gaan dagelijks vele tientallen topics op slot, als ook maar een paar procent daarvan kwam klagen, zouden we erg veel topics daarover hebben in LA, dat willen we niet, dus willen we dat je gaat mailen met de mod himself als je niet snapt waarom je topic dichtgaat. Andere users hebben er inderdaad niets over te vertellen, dus je kan veel beter gaan mailen.

En ja, we zijn gelukkig wel zo geil op onze positie dat we graag willen dat je mailed, anders hoort meteen iedereen hoe slecht we eigenlijk wel niet zijn, maar gelukkig kunnen we onze frustaties wel botvieren op topics als deze.

Owh ja, nog een grote misvatting, we zijn geen democratie, we zijn een dictatuur, waar een relatief kleine groep mensen de beslissingen nemen.

En voila, een slotje met een andere kleur :)

[ Voor 15% gewijzigd door Kees op 09-09-2003 21:22 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.