Hoi !
Sinds vanmiddag heb ik een vreemd probleem met mijn nokia 6610 icm mn orange 30 euro abo (geen idee hoe t tegenwoordig heet
)waar zelfs orange zelf geen oplossing voor weet.
ik heb helemaal NIETS aan mn instellingen van mn telefoon veranderd
Ik kan sinds vanmiddag niet meer: smsen (melding: kon bericht nu niet verzenden! )
Geen sms meer ontvangen (verschillende mensen + de orange helpdesk hebben dit getest)
niet meer gebeld worden (men krijgt gelijk mn voicemail)
ik kan zelf nog wel bellen.
Ik heb 3 kwartier met orange aan de telefoon gehangen, en ze zeggen dat ze echt niet weten wat er aan de hand kan zijn.
ze gaan het voor me uitzoeken en gaan me binnen een week terug bellen.
Weet 1 van jullie misschien wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit eventueel op kan lossen?
Sinds vanmiddag heb ik een vreemd probleem met mijn nokia 6610 icm mn orange 30 euro abo (geen idee hoe t tegenwoordig heet
ik heb helemaal NIETS aan mn instellingen van mn telefoon veranderd
Ik kan sinds vanmiddag niet meer: smsen (melding: kon bericht nu niet verzenden! )
Geen sms meer ontvangen (verschillende mensen + de orange helpdesk hebben dit getest)
niet meer gebeld worden (men krijgt gelijk mn voicemail)
ik kan zelf nog wel bellen.
Ik heb 3 kwartier met orange aan de telefoon gehangen, en ze zeggen dat ze echt niet weten wat er aan de hand kan zijn.
ze gaan het voor me uitzoeken en gaan me binnen een week terug bellen.
Weet 1 van jullie misschien wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit eventueel op kan lossen?