Verwijderd

Topicstarter
Hoi !

Sinds vanmiddag heb ik een vreemd probleem met mijn nokia 6610 icm mn orange 30 euro abo (geen idee hoe t tegenwoordig heet :Y) )waar zelfs orange zelf geen oplossing voor weet.

ik heb helemaal NIETS aan mn instellingen van mn telefoon veranderd

Ik kan sinds vanmiddag niet meer: smsen (melding: kon bericht nu niet verzenden! )

Geen sms meer ontvangen (verschillende mensen + de orange helpdesk hebben dit getest)

niet meer gebeld worden (men krijgt gelijk mn voicemail)

ik kan zelf nog wel bellen.

Ik heb 3 kwartier met orange aan de telefoon gehangen, en ze zeggen dat ze echt niet weten wat er aan de hand kan zijn.
ze gaan het voor me uitzoeken en gaan me binnen een week terug bellen.

Weet 1 van jullie misschien wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit eventueel op kan lossen?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-02 01:35
Als je eens een andere Simkaart probeert, werkt het dan wel?

Verwijderd

En jouw SIM in een ander toestel... Hebben de mensen van Orange een hard-reset gedaan in het netwerk? Selecteer ook zelf even handmatig een ander netwerk. Je toestel zal dan zeggen "Niet toegestaan". Daarna moet je weer kiezen voor Orange.

Verwijderd

Topicstarter
Cutebritney schreef op 09 september 2003 @ 20:28:
Als je eens een andere Simkaart probeert, werkt het dan wel?
vodafone sim van mn vader werkt.

ga even proberen met het handmatig selecteren v/h netwerk.

• elinsen
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09-2025

elinsen

Fear me......

niet meer gebeld worden (men krijgt gelijk mn voicemail)
Kan wel ff duren dan, want ze kunnen je toch niet bellen !?!?!?

E.P.M. Linsen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 20:31:
Selecteer ook zelf even handmatig een ander netwerk. Je toestel zal dan zeggen "Niet toegestaan". Daarna moet je weer kiezen voor Orange.
Woei!

bedankt man, dit werkt!

zet mn telefoon aan, en krijg gelijk 10 smsjes binnen!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:01
toch grappig, dat men het hier beter weet dan orange zelf :)

Tijd van werken, tijd van rusten

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:33
Driek schreef op 09 September 2003 @ 21:40:
Tja helaas is de kennis bij de klantenservice niet geheel van het zelfde niveau. Er zijn een heleboel mensen pas bijgekomen die nog veel ervaring op moeten doen en dus niet alles weten (dat kan natuurlijk ook niet anders, ook jullie hebben alles ooit een keer moeten leren !!). Tevens is de geboden oplossing boven niet altijd perse DE oplossing . Er werd eerder in het topic gemeld dat er een reset gedaan moet worden in het profiel van de betreffende klant (in het netwerk) dit biedt vaak de oplossing. Het is dan wel een vereiste het toestel uit te schakelen en weer aan te zetten om de simkaart opnieuw aan te laten melden in het netwerk.... pfff ... het werken houdt nooit op! ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Driek schreef op 09 September 2003 @ 21:40:
Tja, hoeveel GoT-ters zien het topic? Hoeveel daarvan wisten het niet? Er hoeft er maar één te zijn die het weet en daaruit trek jij je conclusie ;).
Maar je hebt gelijk, de klantenservice (wie je dan ook te spreken krijgt) zou het moeten weten.
Dit pleit er trouwens wel voor dat je vragen beter hier kunt stellen dan bij een klantenservice. >> duizend mensen weten meer dan één. En de kans dat een willekeurige klantenservice medewerker het weet is weer groter dan de kans dat een willekeurige GoT-ter het weet.
Simpele statistiek.
:)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:33
haas schreef op 10 September 2003 @ 22:30:
[...]

Tja, hoeveel GoT-ters zien het topic? Hoeveel daarvan wisten het niet? Er hoeft er maar één te zijn die het weet en daaruit trek jij je conclusie ;).
Maar je hebt gelijk, de klantenservice (wie je dan ook te spreken krijgt) zou het moeten weten.
Dit pleit er trouwens wel voor dat je vragen beter hier kunt stellen dan bij een klantenservice. >> duizend mensen weten meer dan één. En de kans dat een willekeurige klantenservice medewerker het weet is weer groter dan de kans dat een willekeurige GoT-ter het weet.
Simpele statistiek.
Totally agree ! Mooi gezegd.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Driek
Simpele statistiek.
Ik heb 3 kwartier met orange aan de telefoon gehangen, en ze zeggen dat ze echt niet weten wat er aan de hand kan zijn.
ik ga er vanuit dat die medewerker dat dan toch echt wel aan collega-helpdeskmedewerkers heeft gevraagd. En als ze het dan na 3 kwartier nog niet weten is dat raar.
Hier werd TS binnen 5 minuten (start 20.26 goede reply 20.31) goed geholpen!
Ik ben nu benieuwd of ze binnen een week terug bellen met een oplossing

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
is het toeval dat topicstarter ook hier de oplossing kreeg aangereikt van een Orange medewerker (ATB) :P

• Driek
koen schreef op 11 september 2003 @ 11:16:
is het toeval dat topicstarter ook hier de oplossing kreeg aangereikt van een Orange medewerker (ATB) :P
Ik weet niet dat ATB bij orange werkt :)
Maar t blijft natuurlijk zo dat de helpdeskmedewerkers niet alle problemen kunnen oplossen en dat er slechts enkele zijn die er meer van weten.

Pagina: 1