Het is misschien een beetje een vaag topic, want maar half raakvlakken heeft met AV&H
Het probleem is als volgt:
We hebben bij ons een "club" voor jongeren. De zolder waar dat altijd is heeft een amateurgeluidsinstallatie alleen is de versterker al een tijdje defect. Deze kan het vermogen niet aan/ of is al permanent beschadigd (kwam ook een keer rook uit
). Bass kraakt als een gek (ligt niet aan de speakers). Is ooit helemaal verkeerd aangesloten geweest.
Nu moeten we een keer een nieuwe aanschaffen, maar je raad het al, er is bijna geen budget voor. Er moet 4 x 80 watt aan komen te hangen en hoef echt geen uberpuik spul te zijn. Gewoon "standaard" sony/philips/whatever is goed genoeg. Zolang het maar niet kraakt en maar redelijk klinkt en betrouwbaar is.
Het is meer bedoeld voor overheersende achtergrondmuziek.
Nu heb ik al aan de volgende opties gedacht, om goedkoop klaar te zijn:
Hifi-dump (schijnt er hier 1 in de buurt te zijn),
Rommelmarkt (erg veel mazzel moet je dan hebben), en meeste is troep.
Welke opties (evt incl adres), manieren vergeet ik om echt goedkoop aan een versterkertje te komen? Nieuw, 2e hands het maakt niet uit. Er komt een tapedeck en een cd-wisselaar aan te hangen en een receiver.
(ohja en geen van de vrachtwagen gemieterde zooi!)
Het probleem is als volgt:
We hebben bij ons een "club" voor jongeren. De zolder waar dat altijd is heeft een amateurgeluidsinstallatie alleen is de versterker al een tijdje defect. Deze kan het vermogen niet aan/ of is al permanent beschadigd (kwam ook een keer rook uit
Nu moeten we een keer een nieuwe aanschaffen, maar je raad het al, er is bijna geen budget voor. Er moet 4 x 80 watt aan komen te hangen en hoef echt geen uberpuik spul te zijn. Gewoon "standaard" sony/philips/whatever is goed genoeg. Zolang het maar niet kraakt en maar redelijk klinkt en betrouwbaar is.
Het is meer bedoeld voor overheersende achtergrondmuziek.
Nu heb ik al aan de volgende opties gedacht, om goedkoop klaar te zijn:
Hifi-dump (schijnt er hier 1 in de buurt te zijn),
Rommelmarkt (erg veel mazzel moet je dan hebben), en meeste is troep.
Welke opties (evt incl adres), manieren vergeet ik om echt goedkoop aan een versterkertje te komen? Nieuw, 2e hands het maakt niet uit. Er komt een tapedeck en een cd-wisselaar aan te hangen en een receiver.
(ohja en geen van de vrachtwagen gemieterde zooi!)