Toon posts:

Bt848 Xtreme

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Xtreme TV kaart gekregen ... hij werkt verder nog wel prima alleen 1 klein probleempje

xtreme is dood dus nu aan jullie de vraag is er ook een soort van detanator voor BT848 kaarten ik weet wel dat pinnacle de chip ook gebruikt enzo maar denk niet dat dat werken gaat wat denken jullie...

het zou wel leuk zijn dat dit gaat werken kan mijn tv namelijk uit mijn kamer vandaan............

dus alvast bedankt

mvg. Harkeman

p.s. moet er ook een tv bekijk programma bij hoor ;)

• Robin F.
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-05 15:31

Robin F.

5 micron is huge

Je bedoelt dat je geen drivers hebt voor dat ding? Ik heb zelf een Pinnacle kaart (idd met een BT848 of tegenwoordig Conexant chip) en die doet het prima met het TV-progsel genaamd DScaler (GPL, www.dscaler.com). Ikzelf heb de drivers van Pinnacle dan wel geïnstalleerd, maar volgens mij heeft Dscaler geen drivers nodig en zou hij dus ook zo moeten werken.

Ook benieuwd wat er in al die chips zit? Kijk op Tiny Transistors!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Anders even bij driverguide kijken voor de de drivers voor de BT848 chipset.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

They made me do it.

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2025

Wietse

¯¯¯¯¯

Verwijderd

Topicstarter
oke maar die driver guide drivers hoef ik niet zijn out of date ;) maar ik ga effe bij dat btwincap kijken tnx tom

Verwijderd

Topicstarter
ik zit effe op zo'n site te kijken blijkt dat mijn card en die van pinnacle identiek zijn vraag me af of de drivers van pinnacle op die van mij werken zou wel stoer zijn :P
Pagina: 1