is er iemand die mij of het wil uitleggen of naar een goede site verwijzen hoe ik een netwerkje aanleg tussen twee computers, één met XP, de ander met Win98SE. Ik heb op beide al een firewire kaart zitten, ze zijn verbonden met een kabel. Ik heb het geprobeerd net als met netwerkkarten allein te stellen, De computer met XP geeft geen problemen, die met Win98Se krijg ik niet ingesteld.
If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO/WASSUP
En dan? Ik heb het gedaan "netwerk + firewire" ingetoetst, niets bruikbaars. Andere suggesties misschien
Ah, wel gewoon aanleggen ZOALS een normaal netwerk. En op de WinXP pc een account aanmaken voor de Win98 SE en op de Win98 SE pc altijd inloggen zoals het account op WinXP ge-registreerd is!
There is no place like ::1
Wordt Firewire netwerk wel ondersteund onder Windows 98? Onder XP ziet hij het ook als netwerkkaart. Maar onder Windows 98 heb je daar wel software voor nodig denk ik.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL