Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 19:35:
offtopic:
(Ja, we verkopen zeker ook sennheiser hoofdtelefoons)
offtopic:
heb je even gemaild
heb je even gemaild
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 19:35:
offtopic:
(Ja, we verkopen zeker ook sennheiser hoofdtelefoons)
[ Voor 16% gewijzigd door Paul C op 09-09-2003 19:45 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Ik heb gewoon hele kleine gaatjes in het plexi gemaakt...sleeping_hollow schreef op 09 September 2003 @ 19:37:
Zeer nice, ik neem aan dat je gewoon wat dels in het plexi voor die glow effecten hebt gebruikt, maar hoe heb je die er dan ingezet?
Als je beter kijkt zie je dat het ook doorkijkspiegel is...pcmadman schreef op 09 September 2003 @ 19:38:
Jou hoor![]()
![]()
Echt super vet!!
Gaaf met die spiegels hoewel de binnenkant ook wel een mooi effect zou geven met plexi vindt ik dit gewoon super strak. Ik wou eerst ook spiegel gaan gebruiken in mijn CiP maar ben toch maar voor een alu look gegaan, maar dit is een veel kleiner oppervlak en hier staat het iig über-geil!!
Misschien was doorkijk spiegel een idee geweest
Dat klopt, dan ben je 1 van de eersten die m heeft gezien...BaRF schreef op 09 September 2003 @ 19:41:
hey die heb ik als het goed is nog op de networkingday event gezien, right?ziet er goed uit hoor!
Er zit (te) veel werk in...Frag or die schreef op 09 September 2003 @ 19:42:
Hij is wel heel erg mooi! Die inbusbouten zijn helemaal 1337, maakt de case helemaal af.
Hoeveel werk zit hier eigenlijk in?
Verwijderd
Check the pics...PowerCow schreef op 09 September 2003 @ 20:07:
ff een n00b vraag maar waar wordt dit mobo'tje gevoedt met spanning?
Verwijderd
ff een n00b vraag maar waar wordt dit mobo'tje gevoedt met spanning?
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 19:45:
Dat klopt, dan ben je 1 van de eersten die m heeft gezien...
[ Voor 47% gewijzigd door Bobje op 09-09-2003 20:32 ]
Een voeding uit een speciaal aangeschafte Mini-Itx case...bobje86nl schreef op 09 September 2003 @ 20:25:
Mijn complimentenzeer strak en netjes afgewerkt!
Ps. Wat voor voeding heb je gesloopt (lees: netjes uit elkaar gehaald)?
[ Voor 36% gewijzigd door _XipHiaS_ op 09-09-2003 20:35 ]
Verwijderd
Deze voeding kun je ook los aanschaffen. Daar hoef je de case tegenwoordig niet meer voor te hebben.Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 20:30:
[...]
Een voeding uit een speciaal aangeschafte Mini-Itx case...
(externe 12 volt adapter met een een omvormerprint in de case)
Ik zat al te kijken naar de 220-connector voor de stroomkabelVerwijderd schreef op 09 September 2003 @ 20:30:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door Bobje op 09-09-2003 20:39 ]
dat had ik dus al gezien. Maar ik vroeg me dus af waar die voeding was.Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 20:22:
[...]
[afbeelding]
Ik zie hier toch duidelijk een atx power connector...
Maargoed.. tis een erg mooi en origineel modje... keep on modding!!Die inbusboutjes zijn ook absoluut niet lelijk..
nu wordt het al duidelijker.Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 20:30:
[...]
externe 12 volt adapter met een een omvormerprint in de case)
[ Voor 7% gewijzigd door MeneerKrab op 09-09-2003 20:38 ]
Ik kon de case voor minder krijgen dan de losse voeding, vandaar...Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 20:35:
[...]
Deze voeding kun je ook los aanschaffen. Daar hoef je de case tegenwoordig niet meer voor te hebben.
Verwijderd
Dat kan best als de voeding schaars ingekocht wordtVerwijderd schreef op 09 September 2003 @ 20:37:
[...]
Ik kon de case voor minder krijgen dan de losse voeding, vandaar...
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
Hoop dat je het niet erg vondt om tegen mijn case aan te staren...EdwinB schreef op 09 september 2003 @ 20:48:
Leuke gamecube
Heb er al een weekend lang op NWD tegenaan moeten staren....
Maar inderdaad leuke mod en je hebt terecht die casemodcompo gewonnen daar !
[ Voor 26% gewijzigd door shure-fan op 09-09-2003 21:16 ]
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Aan en uit schakelaar zit aan de achterkant (klein rood knopje).shure-fan schreef op 09 September 2003 @ 21:14:
nog een vraagje:: hoe zet je um aan?? en mogen we de specs ook (ook de soft-specs)
oja nog vergeten: waar dient die seriele kabel voor??
Dus je zou hem ook in de auto (met de nodige condensatoren) kunnen hangen? of is dat 12v~ ?Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 20:30:
[...]
Hoe heb je 'm overgeclocked?
volgens mij stond ie op de film van dat casemod festijnEpsilon schreef op 09 September 2003 @ 23:15:
Ik heb een sterk deja-vu gevoel hierbij iig.
Heb je deze toevallig een keer mee gehad naar lans (drome 10 of netgamez 2k3a)?
Zeker heel nice iig.
Verwijderd
JA, dat kan...Kr3Kr schreef op 09 September 2003 @ 23:13:
[...]
Dus je zou hem ook in de auto (met de nodige condensatoren) kunnen hangen? of is dat 12v~ ?
Ik had wel al een paar pics mee naar Drome 10 en Netgamez 2k3, maar niet echt van het uiteindelijke resultaat. De 1e lan waar hij naar toe is geweest was Networkingday Evolution...Epsilon schreef op 09 September 2003 @ 23:15:
Ik heb een sterk deja-vu gevoel hierbij iig.
Heb je deze toevallig een keer mee gehad naar lans (drome 10 of netgamez 2k3a)?
Zeker heel nice iig.
Op dit moment 35 graden...ge-flopt schreef op 09 September 2003 @ 23:17:
Prachtig dingetje, maar hoe warm wordt hij eigenlijk, omdat je alles op elkaar gepakt hebt.
Het programma:Wildfire schreef op 09 september 2003 @ 23:23:
[...]
Hoe heb je 'm overgeclocked?![]()
Ik heb voor m'n vader een Mini-ITX systeempje gebaseerd op de Epia M10000 staan, maar als het kan wil ik die wel overklokken voor net dat kleine beetje extra CPU-power...
BTW, Erg mooie mod! Ik zou echt graag ook zoiets kunnen doen, maar daar ben ik niet "knutselig" genoeg voor aangelegd...
Voor zover ik weet heeft ie niet in zo'n filmpje gestaan hoor, waren nl nog geen goede pics en de case had ik niet mee..._ferry_ schreef op 09 September 2003 @ 23:43:
[...]
volgens mij stond ie op de film van dat casemod festijn
* _ferry_ is de naam even kwijt![]()
![]()
misschien heb je em daar gezien?
12 x 18 x 19 CM !!!JaY- schreef op 09 September 2003 @ 23:59:
wow, dit ziet er zéér gelikt uit!! Complimenten voor deze casemod!
Kan zijn dat ik er overheen kijk, maar misschien niet helemaal onbelangrijk, wat zijn nu de uiteindelijke afmetingen van de cube?
Het plexi is 5 mm dik.Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 01:06:
Deze is echt mooi. Heb net zelf mijn epia 5000 bordje getest en hij werkt gelukkig. Komt in een arcade kast.
Hoe dik is die plexiglas ??? en waarin zetten die schroeven zich vast in het plexi zelf ???
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
Lol dat was ik inderdaadbobje86nl schreef op 09 September 2003 @ 20:25:
offtopic:
Barf, was jij nie met kerst/oud-nieuw op TinyLan je waterpomp aan het "leegblazen" met enige inspanning?
Dat draadje is van de IRontvanger die op mijn serieele poort zit.MaNDaRK schreef op 10 september 2003 @ 14:01:
Wat een onwijs cool kassie!
Wat ik me alleen af vroeg; op deze foto zie je een draadje lopen naar de bovenkant van je Case waar is die van? En is het niet mooier om die helemaal weg tewerken
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 14:13 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Exe-cuter op 10-09-2003 14:12 ]
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
UITERAARD !!!kazz1980 schreef op 10 September 2003 @ 15:48:
OMG wat een geweldig mooie case, vooral dat doorkijkspiegel-effect is 1337! Is dit nu helemaal zelfbouw??
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 16:21 ]
kzal je is wat zeggen.. mijn mobo is rechtstreeks op lexan geschroeft zonder tussenhoudertjes.. als dat al goed gaat wat ook goed gaat gaat dit helemaal goedSyncMaster schreef op 10 september 2003 @ 16:16:
Tis echt een prachtige case, maar wat ik me nu afvraag: heb je met zo'n plexi case geen last van EMC?
[ Voor 16% gewijzigd door ReseTTim op 10-09-2003 16:21 ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
"It's better to burn out, than fade away"
Nee hoor, vroeg mijn leraar ook al, die zei nl dat t niet kon...SyncMaster schreef op 10 September 2003 @ 16:16:
Tis echt een prachtige case, maar wat ik me nu afvraag: heb je met zo'n plexi case geen last van EMC?
Ik had ook een lcd, maar die is dood...Boeie schreef op 10 September 2003 @ 17:54:
het enige wat ik nog zie ontbreken is een LCD...
Ik wou dat ik zoiets ook kon maken
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 14:11:
[...]
Vindt het een beetje zonde om hem direct op mijn mobo te solderen als je t niet erg vindt.
[ Voor 18% gewijzigd door ebras op 10-09-2003 20:56 ]
Moederbordaansluiting werdt niet herkend door mijn IR software...ebras schreef op 10 September 2003 @ 20:50:
SuperMOD, strak en origineel. Dit zal zeker als basis voor m'n volgende mod worden! Ik zag dat je een seriele kabel voor je IR hebt? Zit hier geen normale aansluiting voor op het moederbord?
[...]
![]()
Verder ben ik altijd wel benieuwd naar je kosten en waar je het geheel mee aanstuurt.
offtopic:
Kan iemand mij vertellen of er IR op de VIA EPIA M10000 NEHEMIAH zit? Ben bijna jarig en het vriendinnetje dacht aan een leuke hifi instalatie... van het merk VIA EPIA zal dat worden.
[ Voor 19% gewijzigd door Smattie op 10-09-2003 21:34 ]
Plexiplaten heb ik op maat gehaald bij de plexiboer...Neo_007 schreef op 10 September 2003 @ 21:28:
Ziet er zeer vet uit mijn complimenten!!![]()
Heb je dat plexieglas zelf gesneden of laten doen?
En hoe heb je die gaten in het aluminium gekregen?
En wat zijn de specs, die heb ik nog niet gezien.
[ Voor 13% gewijzigd door Kawaii op 11-09-2003 16:57 ]
Als je zachtjes begint te boren op een goede ondergrond moet dat normaal lukken ja,bij mij heb ik er iets van een 40 gaatjes in moeten boren , allemaal zonder problemenAn00bis schreef op 11 September 2003 @ 16:57:
Hoe heb jij die inbusboutjes in je plexi gejast? Eerst voorgeboord oid, of gewoon erin jassen.
Ik heb het verschillende malen geprobeerd en bij mij begon het plexi te scheuren![]()
't zou natuurlijk kunnen dat ik er niet heel zachtzinnig mee ben omgesprongen
Compromises are for the weak
Eerst gat boren, en daarna draad tappen.An00bis schreef op 11 september 2003 @ 16:57:
Hoe heb jij die inbusboutjes in je plexi gejast? Eerst voorgeboord oid, of gewoon erin jassen.
Ik heb het verschillende malen geprobeerd en bij mij begon het plexi te scheuren![]()
't zou natuurlijk kunnen dat ik er niet heel zachtzinnig mee ben omgesprongen
Nee, wist ik niet, dank je wel...MF schreef op 11 september 2003 @ 17:53:
offtopic:
geen idee of je het al weet, maar op http://www.virtual-hideout.net sta je ook al.
Ik blaas de koude buitenlucht direct op de processor, dit werkte in dit geval het beste.Tha_Butcha schreef op 11 September 2003 @ 18:03:
zeker wel vettuh case *idee opgedaan voor eigen case*
maaruh, niet om verveld te doen, maar voor zover ik weet stijgt warme lucht,
en jij probeert koude lucht doorn het bovenste gat naar binnen te krijgen.
werkt dat wel goed?
[ Voor 67% gewijzigd door Bobje op 11-09-2003 23:55 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 08:44 ]
Alle zijplaten zitten vast aan de middelste 2 oplichtende platen met inbusbouten...Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 08:42:
zeer netjes gedaan allemaal maar nu vraag ik me toch af hoe je de onderste en bovenste plexiglas plaat gekoppeld zijn waar je je moederbord en zo gemoteerd op zijn ? voor de rest proficiat voor je bouwsel
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 09:58 . Reden: plaatje toegevoegd... ]
Verwijderd
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
http://www.nieuw.nl/se87a/?dest-res=1&v=TJcSwerfer schreef op 14 September 2003 @ 17:15:
Waar heb je eigenlijk die Slimline DVD vandaan? Ik zoek namelijk zo'n ding voor mijn eigen (toekomstige) project...
[ Voor 14% gewijzigd door ThaHandy op 14-09-2003 18:34 ]
Verwijderd
Van iemand met een stukke laptop gekocht...Swerfer schreef op 14 September 2003 @ 17:15:
Waar heb je eigenlijk die Slimline DVD vandaan? Ik zoek namelijk zo'n ding voor mijn eigen (toekomstige) project...
Ik heb het al een keer gezegd, maar nog 1 keer dan.cls schreef op 15 september 2003 @ 08:22:
Nu wil ik toch graag je temps weten in dat bakje, lijkt me dat dat lekker heet wordt daarbinnen
Ik heb de gaten voorzichtig geboord en er draad in getapt met een tap setje.Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 09:44:
Klasse werk!! echt waar .. maar moest je niet voorzichtig zijn met het boren en aandraaien van die bouten??
Want volgens mij gaat plexiglaf dan zo scheuren (of valt dat wel mee)/??
Oeloe moLd alles!
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Die draai ik al...Bart_Banaan schreef op 16 September 2003 @ 12:55:
Hee Oeloe, met die 35graden CPU temp kan je vast wel meer Mhz'en uit dat proccie persen, download ff WCPUID 3.0c van Mini-itx.com en dan kan je daar mee de multiplyer verhogen. Bij mij krijg ik de M10000 op 1,2gHz stabiel... misschien kom jij wel verder met deze beter koeling...
linkie naar WCPUID 3.0c > http://www.mini-itx.com/hardware/overclocking/
Die owijs gave skin kan je HIER downloaden....
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Woei, dat wist ik nog niet.talin schreef op 16 September 2003 @ 22:05:
ik zat elders op het web te snuffelen naar inspiratie : http://www.epiacenter.com...&sop=viewarticle&artid=26 en kwam daar je mod ook al tegen .
ik dacht ! ff op GOT kijken en ja hoor hier staat ie ook .
als je in et vervolg op LAN's net zo mooie foto's maakt als deze mod dan kom ik graag even kijken . (DROME10 )
maar even : hij is echt mooi !
ook de afwerking : perfect , hulde !
ook mooi die inbusboutjes ( mischien nog een tip : je kunt ze ook met afgeronde kop krijgen )
heb net vanmiddag ook een VIA mini bordje besteld dus dit geeft weer inspiratie .
was em ook al op een ander casemod page tegengekomen vandaag , virtual hide-out en volgens mij nog 1 kan dat ?Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 22:16:
[...]
Woei, dat wist ik nog niet.
FF aan Bart-Banaan vragen of hij daar vanaf wist, het is nl zijn review.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Juist!!Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 08:09:
Ik had wel al een paar pics mee naar Drome 10 en Netgamez 2k3, maar niet echt van het uiteindelijke resultaat. De 1e lan waar hij naar toe is geweest was Networkingday Evolution...
[ Voor 9% gewijzigd door Epsilon op 16-09-2003 22:47 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Epsilon schreef op 16 September 2003 @ 22:46:
[...]
edit: Je komt niet naar netgamez 2k3b heb ik gezien
Dissection komt wel
Verwijderd
Nokia verzamelaar....
Leuk, weer een Mini-ITX casemod...Joey_k schreef op 30 September 2003 @ 14:06:
Very nice!! Kijk dit is nu iets waarvan ik zeg: Dat wil ik nou ook maken...
Ook ik heb na het lezen van je topic een Via Epia besteld en net binnen gekregen, dus ik kan lekker aan de slag.
Kun je mij en misschien vele anderenop weg helpen met een ruwe schets met maten? Ik kan wel wat maar om het zo strak te krijgen heb ik echt wel een duwtje in de goede richting nodig....
In ieder geval bedankt voor je inzending alhier en I´ll stay tuned for more ??
Joey
[ Voor 5% gewijzigd door Q-bone op 30-09-2003 20:06 ]
bla?
Het is gewoon plexiglas, dus geen lexaan...Q-bone schreef op 30 September 2003 @ 20:06:
oeloe!!?? waar heb je dat 10mm dikke plexiglas vandaan? of is het van dat geharde plexiglas? (lexaan)
[ Voor 10% gewijzigd door AtomicShockwave op 30-09-2003 22:19 ]
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Zeker de leukste thuis...ReseTTim schreef op 30 September 2003 @ 22:22:
zeer leuke case. is kijken wat ik met mijn epia 800mhz ga doen
mmh we maken er clones vankan jij dan ffies weer gaan tappen?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq