You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Ennieweej, gooi je cookies van T.net eens weg en kijk dan nog eens. Ik gok erop dat het dan wel is opgelost.
Ja dan is het opgelost net zolang dat ik weer de functie winkelwagen gebruik. Het is me nu pas op gevallen dat het zo is ik had hier voor nooit de winkelwagen functie gebruikt.Harm schreef op 09 September 2003 @ 19:12:
Zeker Internet Explorer? Zoals bekend gaat die niet goed om met de tabellen die op de FP gebruikt worden, dat is hier dus ook aan de hand.
Ennieweej, gooi je cookies van T.net eens weg en kijk dan nog eens. Ik gok erop dat het dan wel is opgelost.
Ik heb nu even de prullenbak gebruikt om de items uit me winkelwagen te krijgen en dat werk ook gewoon. Maar zo snel dat ik er wat in doe heb ik weer de zelfde fout.
[ Voor 14% gewijzigd door we_are_borg op 09-09-2003 21:32 ]
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
[ Voor 6% gewijzigd door Br@m op 09-09-2003 21:36 ]
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Slimbrowser (schil om IE)Harm schreef op 09 September 2003 @ 23:10:
Welke browser is dat? IE met één of andere plug in?
[edit]
Met IE zie ik maar één plaatje
[ Voor 16% gewijzigd door Br@m op 09-09-2003 23:14 ]
De getilede plaatjes van Br@m horen in een popupje met de grootte van één zo'n plaatje te verschijnen. Hoe het komt dat jij ze fullscreen ziet is me niet duidelijk.
Dat doet alleen slimbrowser, voor de rest niet één browser. Dus dat ligt gewoon aan slimbrowser.Femme schreef op 10 September 2003 @ 19:54:
De getilede plaatjes van Br@m horen in een popupje met de grootte van één zo'n plaatje te verschijnen. Hoe het komt dat jij ze fullscreen ziet is me niet duidelijk.
http://www.flashpeak.com/sbrowser/sbrowser.htm
• Built-in Popup Killer based on intelligent identification and pre-defined filtering
Site windows killed by mistake are FULLY RECOVERABLE