smile an everlasting smile
Verwijderd
Enige waar je echt rekening mee moet houden is dat je een extra felle LED neemt omdat anders het licht te zwak is. LEDs hebben meestal wel ongeveer vergelijkbare voltages & amperages dus dat moet geen probleem zijn.
ok tnx, dat heb ik wel (heldere blauwe led) maar ik heb ook wel es zitten proberen op een oud moederbord solderen en ik kreeg dat bijna niet voor elkaar, dus moet je nog een speciale soldeertang daarvoor hebben of niet? heeft iemand ervaringen?
smile an everlasting smile
gewoon een felle blauwe led werkt prima. Gewoon solderen inderdaad 
edit:
jah, zelf ook gedaan (intellimouse met draadje) gewoon de rode weghalen, en aan die pootjes heb ik de blauwe gemaakt.
edit:
jah, zelf ook gedaan (intellimouse met draadje) gewoon de rode weghalen, en aan die pootjes heb ik de blauwe gemaakt.
[ Voor 49% gewijzigd door Felyrion op 09-09-2003 18:19 ]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
welke logitech heb je? want bij mijn logitech en bij de logitech van men maat zijn die rode lichtjes geen versiering, maar is dit de verlichting voor het sensortje, dus indien dat bij jou ook zo is, zou ik het ledje niet vervangen als ik jou was.
Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be
Verwijderd
ledjes kan je vervangen. Is inderdaad voor de sensor. maar is vervangbaar. Er stond ooit op de frontpage iets over.
Gewoon solderen ja. Wel even op anode/kathode letten natuurlijk 
Verbaast me eerlijk gezegd dat je het neit met de search kon vinden, want het is zeker weten wel vaker voorbij gekomen.
Verbaast me eerlijk gezegd dat je het neit met de search kon vinden, want het is zeker weten wel vaker voorbij gekomen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()