Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MM] Muismod

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-10 16:48
ik heb een logitech cordless desktop optical en nu wilde ik het rooie ledje in de muis vervangen door een blauwe...ik heb al gezocht maar kan niet duidelijke topics vinden over hoe je dit doet...gewoon openschroeven, btje solderen en klaar? of zijn er dingen waar je echt rekening mee moet houden?

smile an everlasting smile

Verwijderd

Enige waar je echt rekening mee moet houden is dat je een extra felle LED neemt omdat anders het licht te zwak is. LEDs hebben meestal wel ongeveer vergelijkbare voltages & amperages dus dat moet geen probleem zijn.

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-10 16:48
ok tnx, dat heb ik wel (heldere blauwe led) maar ik heb ook wel es zitten proberen op een oud moederbord solderen en ik kreeg dat bijna niet voor elkaar, dus moet je nog een speciale soldeertang daarvoor hebben of niet? heeft iemand ervaringen?

smile an everlasting smile

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:38

Felyrion

goodgoan!

gewoon een felle blauwe led werkt prima. Gewoon solderen inderdaad :)

edit:
jah, zelf ook gedaan (intellimouse met draadje) gewoon de rode weghalen, en aan die pootjes heb ik de blauwe gemaakt.

[ Voor 49% gewijzigd door Felyrion op 09-09-2003 18:19 ]

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:28

Ibex

^^ met stom.

welke logitech heb je? want bij mijn logitech en bij de logitech van men maat zijn die rode lichtjes geen versiering, maar is dit de verlichting voor het sensortje, dus indien dat bij jou ook zo is, zou ik het ledje niet vervangen als ik jou was.

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Verwijderd

ledjes kan je vervangen. Is inderdaad voor de sensor. maar is vervangbaar. Er stond ooit op de frontpage iets over.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Gewoon solderen ja. Wel even op anode/kathode letten natuurlijk :)

Verbaast me eerlijk gezegd dat je het neit met de search kon vinden, want het is zeker weten wel vaker voorbij gekomen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.