Er is hier op mijn netwerkje office 2000 Pro geinstalleerd via de server. Op de server zijn de cd's neergezet met de setup /a optie en daarvanuit is het weer op het werkstation geinstalleerd.
Nu is het zo dat bij het gebruiken van Word 2000 er een fout ontstaat bij het gebruik van spelling en grammatica controle (F7). Er komt dan te staan dat Winword.exe een fout gegenereerd heeft en afgesloten wordt.
Wanneer er een leeg document is en er dan op F7 gedrukt wordt dan sluit hij niet af.
Tekst in een document met spellingsfouten worden gewoon onderstreept dus dit gaat goed.
Wat mij ook opgevallen is dat word crasht wanneer er naar Extra --> opties --> Tabblad spelling en grammatica gegaan wordt......
Eventvwr zegt het volgende :
Wie heeft er een idee ?
Nu is het zo dat bij het gebruiken van Word 2000 er een fout ontstaat bij het gebruik van spelling en grammatica controle (F7). Er komt dan te staan dat Winword.exe een fout gegenereerd heeft en afgesloten wordt.
Wanneer er een leeg document is en er dan op F7 gedrukt wordt dan sluit hij niet af.
Tekst in een document met spellingsfouten worden gewoon onderstreept dus dit gaat goed.
Wat mij ook opgevallen is dat word crasht wanneer er naar Extra --> opties --> Tabblad spelling en grammatica gegaan wordt......
Eventvwr zegt het volgende :
Hier word ik dus ook niet veel wijzer van. Gezocht op de microsoft site, MSDN, google en tweakers maar nog niets kunnen vinden.Eventid : 4097
Bron : Drwatson
Categarie : Geen
De toepassing, , heeft een fout gegenereerd De fout is opgetreden op 09-09-2003 om 14.19.48.892 De gegenereerde uitzondering is c0000005 op adres 10007EA3 (<nosymbols>)
Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.
Wie heeft er een idee ?
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier