Aaaaaaaaaarrrgg :( .. not again!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 15:35

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Topicstarter

Waarschuwing: de pagina is verlopen De opgevraagde pagina is gemaakt op basis van gegevens die u in een formulier hebt ingevuld. Deze pagina is niet meer beschikbaar. Uit voorzorg verzendt Internet Explorer de gegevens niet automatisch opnieuw voor u.

Klik op de knop Vernieuwen als u de gegevens opnieuw wilt verzenden en de pagina opnieuw wilt weergeven.
Damn!! :( .... ben weerres heel mijn post kwijt!!! |:( :'( whaaaaa

Heren Modjes, kan die time-out een flink eind opgeschroefd worden ofzo ?? 'k Word er een beetje sch**tziek van iedere keer mijn posts te verliezen als ik weer eens een wat langer verhaal typ! Met mij meerdere Tweakertjes vrees ik :/

danku vriendelijk :> O+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:24
Dit heeft eerder te maken met jou internetverbinding als een *limiet op de post-tijd* ofzo :P

Je kunt je post scherm bijvoorbeeld 24/7 laten open staan, en je kunt blijven posten ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Xandrios op 09-09-2003 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb ik nou nooit last van :)
Ik snap dat nou niet echt aangezien ik hoogstwaarschijnlijk meer op het forum post dat jij >:)

edit: zie ook de post van CB :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Topicstarter
Cutebritney schreef op 09 september 2003 @ 17:25:
Dit heeft eerder te maken met jou internetverbinding als een *limiet op de post-tijd* ofzo :P

Je kunt je post scherm dus 24/7 laten open staan, en je kunt blijven posten ;)
Meen je dat?? :? .... is hier wat aan te doen dan? Waar zit dit probleem?? :?

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Was hier niet ooit eens Ctrl-A, Ctrl-C en Ctrl-V voor uitgevonden als je het toch per se onder iexplorer wil doen???

Gewoon eerst Ctrl-A Als je klaar bent met typen dan Ctrl-C, dan versturen. Als alles goed gaat hoefje niets meer te doen gaat het fout opnieuw posten mbhv Ctrl-V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Je notepad heeft geen timeout. :) Wellicht is het dan ook handiger om je post eerst daarin te typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
ing._Buttje schreef op 09 september 2003 @ 17:26:
[...]

Meen je dat?? :? .... is hier wat aan te doen dan? Waar zit dit probleem?? :?
Natuurlijk meen ik dat ;)

Nee, het zou onzinnig zijn om een tijdslimiet op het posten te zetten. Dat is echt behoorlijk nutteloos :P
Mischien heb je Kazaa oid draaien, welke je upload helemaal gebruikt. Dan kun je dit soort problemen (=time out) verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Topicstarter
Gomez12 schreef op 09 September 2003 @ 17:27:
Was hier niet ooit eens Ctrl-A, Ctrl-C en Ctrl-V voor uitgevonden als je het toch per se onder iexplorer wil doen???

Gewoon eerst Ctrl-A Als je klaar bent met typen dan Ctrl-C, dan versturen. Als alles goed gaat hoefje niets meer te doen gaat het fout opnieuw posten mbhv Ctrl-V.
idd, maar je zult zien dat je het 1x vergeet |:( zoals nu dus ... :'(
OpifexMaximus schreef op 09 September 2003 @ 17:27:
Je notepad heeft geen timeout. :) Wellicht is het dan ook handiger om je post eerst daarin te typen.
Niet echt handig als je 20 pics posten wilt en moet testen of alle URL's wel kloppen ...

[ Voor 97% gewijzigd door Alfa Novanta op 09-09-2003 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 11:43

TwoR

Gekleurde stippen

Tja ik heb het ook wel regelmatig, maar als ik nu iets post dan kopieer ik de tekst even. (ctrl+a, ctrl+c voor degene die niet weet hoe dat moet :+) en dan verstuur ik het bericht pas daarna als het dan mis gaat kan je het nog een keer proberen, en dan gaat het meestal wel goed.

Oke ik ben dus weer eens te laat

[ Voor 8% gewijzigd door TwoR op 09-09-2003 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

TwoR schreef op 09 september 2003 @ 17:29:
Tja ik heb het ook wel regelmatig, maar als ik nu iets post dan kopieer ik de tekst even. (ctrl+a, ctrl+c voor degene die niet weet hoe dat moet :+) en dan verstuur ik het bericht pas daarna als het dan mis gaat kan je het nog een keer proberen, en dan gaat het meestal wel goed.
I'm with stupid ^^

Laatste tijd doe ik dat ook wel es

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Topicstarter
Cutebritney schreef op 09 September 2003 @ 17:27:
[...]

Natuurlijk meen ik dat ;)

Mischien heb je Kazaa oid draaien, welke je upload helemaal gebruikt. Dan kun je dit soort problemen (=time out) verwachten...
Ik heb geen Kazaa draaien ... 'k Heb IExplorer 6 en een Chello kabelverbinding .. is er ergens iets in te stellen wat dit probleem opheft ?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

ing._Buttje schreef op 09 september 2003 @ 17:28:
Niet echt handig als je 20 pics posten wilt en moet testen of alle URL's wel kloppen ...
Daar heb je inderdaad een punt. Maar als je eerste pic werkt, doet de rest het volgens mij ook wel (tenzij je de links allemaal handmatig gaat invoeren). Tevens hoef je het zo maar een keer te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Topicstarter
3x raden .. ik was ze allemaal met de hand aan het invoeren ... |:(

*zucht* :'(

[klikt notepad open]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

ing._Buttje schreef op 09 September 2003 @ 17:30:
Ik heb geen Kazaa draaien ... 'k Heb IExplorer 6 en een Chello kabelverbinding .. is er ergens iets in te stellen wat dit probleem opheft ?? :?
Nee. Het is een bug in IE of in React, al naar gelang hoe je het bekijkt. Ctrl-A, ctrl-C is de enige oplossing (of is dat weer een andere, met vrijwel dezelfde resultaten?).

[ Voor 8% gewijzigd door Confusion op 09-09-2003 17:55 ]

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Ik heb het op mijn werk ook regelmatig gehad, W2k/Mozilla.
De reden was een brakke huurlijn met ons hoofdkantoor nadat onze eigen Internet-verbinding was afgeschoten. Nu verhuisd, en geen problemen meer.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook vaak gehad met IE.
Oplossing? Bij mij Mozilla, kweet niet of ik nu iets zinnigs zeg maar nadat ik was overgestapt heb ik in ieder geval hier nooit meer last van gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Cutebritney schreef op 09 September 2003 @ 17:25:

Je kunt je post scherm bijvoorbeeld 24/7 laten open staan, en je kunt blijven posten ;)
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 17:26:
Daar heb ik nou nooit last van :)
Ik snap dat nou niet echt aangezien ik hoogstwaarschijnlijk meer op het forum post dat jij >:)

edit: zie ook de post van CB :D
Nou dan hebben jullie niet opgelet of heel erg mazzel, want meerdere crewleden hebben er ook last van en de oorzaak leek eerst react te zijn maar het schijnt dat er iets met de loadbalancers aan de hand is.

Er is dus weldegelijk iets met het forum aan de hand, ik krijg ook zo af en toe rare "kan pagina niet weergeven" fouten, en als je die op het verkeerde moment krijgt, ben je dus gewoon keihard je post kwijt omd\at IE het helaas niet zo super cachet uit zichzelf.

Daar is zelfs een work-around en een MED van ACM voor geweest:
Wijzigingen HTTP-resonse-headers van GoT

[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 09-09-2003 19:17 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
JvS schreef op 09 September 2003 @ 19:16:
[...]

[...]

Nou dan hebben jullie niet opgelet of heel erg mazzel, want meerdere crewleden hebben er ook last van en de oorzaak leek eerst react te zijn maar het schijnt dat er iets met de loadbalancers aan de hand is.

Er is dus weldegelijk iets met het forum aan de hand, ik krijg ook zo af en toe rare "kan pagina niet weergeven" fouten, en als je die op het verkeerde moment krijgt, ben je dus gewoon keihard je post kwijt omd\at IE het helaas niet zo super cachet uit zichzelf.

Daar heb ik wel van gehoord, maar dat was maar 1 op de [insert heel hoog nummer] requests ofzo ?
Ik krijg iig de indruk dat de TS dit probleem veel vaker meemaakt, wat dan dus waarschijnlijk aan zijn verbinding ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb het ook zo'n 3x op een dag dat ik dus een "kan pagina niet weergeven" melding krijg. Gelukkig gebeurt het zelden wanneer ik iets post want ik doe pas CTRL-V als ik een lange lap tekst ga posten. Om nu te zeggen dat het aan de verbinding van de users zou liggen vind ik wat kort door de bocht omdat dit zich dan op meerdere sites zou moeten voordoen en dat is niet het geval. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 09 september 2003 @ 19:16:
[...]

[...]

Ik hoop toch wel degelijk op te letten. Nog sterker: dat punt is in HH aangedragen en door Kees opgelost cq. stond/staat op de planning opgelost te worden. En daar hebben alleen Kaj en ACM aangegeven er last van te hebben. Alle andere hh bewoners hebben aangegeven dat dit geen probleem was :)

Probleem van Kaj zijn 404's (zoals hij dat toen stelde) is NIET react maar zijn de loadbalancers. En Kaj kreeg dit probleem ook alleen maar omdat hij nogal extreem veel refresht. Dus in zoverre ga ik ervan uit dat dit een ander probleem is dan dat van Kaj. aangezien ik niet geloof dat ing. Buttje de door Kees geschetste kans van 1 op de 1000+ 2 keer op 1 dag tegenkomt :)

Overigens de MED die hierop betrekking zou moeten hebben is deze: Loadbalancer oorzaak van Document contains no data-problemen

Overigens claim ik niet een expert te zijn in deze zaken :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 19:42 ]

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 09 september 2003 @ 19:34:
Probleem van Kaj zijn 404's (zoals hij dat toen stelde) is NIET react maar zijn de loadbalancers. En Kaj kreeg dit probleem ook alleen maar omdat hij nogal extreem veel refresht. Dus in zoverre ga ik ervan uit dat dit een ander probleem is dan dat van Kaj. aangezien ik niet geloof dat ing. Buttje de door Kees geschetste kans van 1 op de 1000+ 2 keer op 1 dag tegenkomt :)
Dit probleem heb ik minstens 4 a 5x op een dag. Dus 2 op de 1000 lijkt me een beetje te weinig. ;) MAar ik zit dan ook tussen de 8 - 12 uur per dag op got, dus het kan voorkomen dat ik er dan wat meer last van heb als de "normale" mens. :+

Verwijderd

Mij is ook iets opgevallen, ik meld het toch maar even je weet maar nooit.

Als je naar deze link gaat Info over CISCO PiX plz en je kijkt bij de user frenzy, dan zie je dat bij zijn eerste post geen signature is, en een paar posten later wel, dan staat er toet bij de signature.
Deze user kan zijn signature weg gehaalt hebben natuurlijk, maar dan moet die toch ook daar niet meer zichtbaar zijn.
Als ik nu mijn signature weg haal, dan is die in geen 1 post van mij meer zichtbaar, ik heb het even getest, is dit ook een bug of zoiets, of iets anders.
Mischien is het niks, maar ik meld het toch even.

Verwijderd

Je kan ook per post aangeven of je een signature meegeeft...

Zo heeft deze er niet een...

edit: you're welcome ;)
(en nu met de edit weer wél een signature gezet :) )

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 14:06 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 11:51:
Je kan ook per post aangeven of je een signature meegeeft...

Zo heeft deze er niet een...
Ach ja natuurlijk dom van me |:( , vergeet me domme vraag.
Maar bedankt voor het andwoorden. :)

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Enige dat ik kan bedenken is als je BACK/FORWARD/REFRESH gebruikt.... maar met gewoon posten zou je toch nooit die melding moeten krijgen :?

Misschien ben ik gek, maar die melding geeft aan dat je een pagina die gegenereerd is middels POST opnieuw probeert te openen, wat alleen kan door bovenstaande methodes, nooit door een form-submit...

Zelf heb ik er met 7000 posts ofzo dus ook nog nooit last van gehad..

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:54

Wildfire

Joy to the world!

Tsja, het begint ondertussen wel erg irritant te worden dat je af en toe een posting kwijtraakt omdat GoT niet meer reageert. Ik tref het ook regelmatig, zowel thuis bij m'n eigen verbinding als op m'n werk. Alle andere sites werken gewoon goed, zonder time-outs en andere rare problemen.

CTRL-A, CTRL-C en CTRL-V zijn idd een leuke work-around maar natuurlijk geen oplossing van het probleem.

Jammer dat de oorzaak van het probleem blijkbaar niet eenvoudig te traceren valt...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Wildfire schreef op 10 September 2003 @ 22:29:
Tsja, het begint ondertussen wel erg irritant te worden dat je af en toe een posting kwijtraakt omdat GoT niet meer reageert. Ik tref het ook regelmatig, zowel thuis bij m'n eigen verbinding als op m'n werk. Alle andere sites werken gewoon goed, zonder time-outs en andere rare problemen.

CTRL-A, CTRL-C en CTRL-V zijn idd een leuke work-around maar natuurlijk geen oplossing van het probleem.

Jammer dat de oorzaak van het probleem blijkbaar niet eenvoudig te traceren valt...
vroeger had je dat niet B)

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

eff een stome vraag tussendoor, wat is de functie van ctr-a pcies :? ken die die toets combo helemaal niet

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Pluisje schreef op 10 September 2003 @ 22:35:
eff een stome vraag tussendoor, wat is de functie van ctr-a pcies :? ken die die toets combo helemaal niet
Select All :)

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

verrek ja nu je het zegt, kende hem wel :X

zat echt niet op te letten ofzo

[ Voor 3% gewijzigd door Toet3r op 10-09-2003 22:43 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Pagina: 1