Verlengen T-mobile abo: waar?

Pagina: 1
Acties:

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:53
Ik heb nu zo'n 9 maanden een T-mobile (was toen nog Ben) abo van 35 euro in de maand, nou wilde ik dat eens met een cashdeal (heb een prima mobieltje, dus nieuwe foon hoef ik niet) gaan verlengen, heeft iemand tips waar je dat het beste kan doen? Ik bel ook vrij veel in en naar het buitenland, en vroeger bij Vodafoon (libertel) kreeg ik daar altijd nog een leuke extra bonus voor bovenop, dus ik wil het liefst ergens kijken waar ze naar je belgedrag enzo kijken ipv alleen je abo soort.

Verwijderd

LordLynx schreef op 09 September 2003 @ 17:19:
Ik heb nu zo'n 9 maanden een T-mobile (was toen nog Ben) abo van 35 euro in de maand, nou wilde ik dat eens met een cashdeal (heb een prima mobieltje, dus nieuwe foon hoef ik niet) gaan verlengen, heeft iemand tips waar je dat het beste kan doen? Ik bel ook vrij veel in en naar het buitenland, en vroeger bij Vodafoon (libertel) kreeg ik daar altijd nog een leuke extra bonus voor bovenop, dus ik wil het liefst ergens kijken waar ze naar je belgedrag enzo kijken ipv alleen je abo soort.
Probeer eens bij T-Mobile (klantenservice) zelf.

Ik had zelf een nieuw telefoon nodig en kreeg bij de meeste winkels een Nokia 3510i aangeboden. Bij T-Mobile zelf een 6610 bij contractverlenging; toen ik vroeg waar dit verschil in zat konden ze me vertellen dat ze konden zien hoeveel ik gebeld had en zodoende deze aanbieding konden doen.

Verwijderd

Je kan idd bij T-Mobile zowizo 50% korting in de wacht slepen en ook nog een sms deal (3 maanden gratis geloof ik)

Goede ervaringen heb ik ook met reseller sitel.nl (volgens mij nu een volledige dochter van T-Mobile). Nette service en volgens mij de betere deals.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:53
T-mobile klantenservice zal ik zeker nog eens bellen, maar ik dacht dat zij dus alleen toestellen leverden en geen cashdeals?

Sitel krijg je alleen maar 50% korting op de belbundel, dat vind ik een beetje weinig.

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:50
je krijgt zowieso (?) geen cashdeal maar wel 50% korting op de belbundel voor een heel jaar, en als je dus een beetje gaat zeuren krijg je een paar maanden gratis sms-bundels

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Als je hier klikt zie je een overzicht van internetwinkels die cash terug geven. Tot maximaal € 290, dan kom je op € 10,83 per maand.

Verwijderd

Toen ik een nieuw abonnement zocht, bleek 2call.nl de goedkoopste (en ze rekenen geen verzendkosten). Maar ik zie net op ATB's link dat 2call.nl in die vergelijking ook de goedkoopste is. Was er best tevreden over, heb alleen nog geen geld terug gehad (maar heb het abo dan ook nog maar 2 weken).
Pagina: 1