Toon posts:

KPN & Siemens Optical Cable, wat is dat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all!

Hier in Castricum worden over groene kokers in de grond gestoken, navraag wat ze aan het doen waren leverde op dat ze voor KPN bezig waren. Verder wilden ze niets loslaten. Totdat ik een stukje kabel zag liggen met wat ze in die groene kokers staken, hier stond op "Siemens Optical Cable". Houdt dat in dat ze bezig zijn met een glasvezel netwerk? Vreemd, want in principe is hier alles leverbaar aan internetvarianten (Kabel, MXStream, BBNed etc). Iemand enig idee wat KPN aan het doen is? Thx!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Optical = Optisch dus waarschijnlijk glasvezel. Nu kan je tientallen dingen verzinnen waarom KPN glasvezel aanlegt. Vernieuwing van het netwerk, uitbreiding van het netwerk etc etc.

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik denk dat ze sneller willen en ook meteen meer willen verdienen. Maar het kunnen talloze redenen zijn.

Signature

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat is idd een glasvezelnetwerk. ;)

Dat er Siemens op staat is niet zo gek omdat Siemens ook aan dit soort producten doet behalve GSM's. De reden dat er glas in de grond gaat kan verschillen. Zo kan het zijn dat er een nieuw netwerk tussen bepaalde locaties wordt gelegd of dat de capaciteit op een bestaand net uitgebreid moet worden. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-11 21:57
wat een nerd moet je wel niet zijn om bij het zien van een infrastructurele verbetering of uitbreiding meteen aan je internetverbinding te denken :D

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Iemand enig idee wat KPN aan het doen is?
Ik zou de politie maar waarschuwen.

[serieus]
Glasvezel aanleggen. En een beter signaal kan nooit kwaad.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Straat schreef op 09 september 2003 @ 17:23:
wat een nerd moet je wel niet zijn om bij het zien van een infrastructurele verbetering of uitbreiding meteen aan je internetverbinding te denken :D
Als je geen nuttig antwoord weet te geven, houd dan de volgende keer gewoon je mond wil je.... Het enige wat je hiermee bereikt is het nutteloos vervuilen van een topic...
Pagina: 1