[PDF] Leukere weergave PDF-bestanden

Pagina: 1
Acties:

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
Een betere topictitel kwam er even niet uit..

Ik ben op zoek naar een tool om bestaande PDF's om te zetten naar bijvoorbeeld een .exe bestand en deze op een wat leukere manier te presenteren. Misschien met pagina's die omgeslagen worden oid maar gewoon wat netter dan het standaard readerscherm. Het meer een boek-gevoel meegeven.

Er zijn wel bedrijven die dit doen en ik ben al een pakket tegen gekomen wat iets soortgelijks kan maar dan moeten mensen eerst wat downloaden. Het lijkt mij leuk als er iets is wat de PDF en viewer koppelt (en dan mag je nog best Acrobat Reader nodig hebben dat boeit niet) maar dat je in elk geval 1 bestand download wat (.exe?) wat zichzelf op een leuke manier toont.

Net zoals je van die proggies hebt die van een kliek images een leuke presentatie maken die gewoon netjes tevoorschijn komt.

Zoeken leverde nog niets op dus misschien dat iemand hier nog een brilliant idee heeft.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Hm, kan me voorstellen dat er dingen zijn die speciaal bedoeld zijn voor PDF maar het eerste waar ik aan denk is director als je het hebt over presentaties. Is dat niet gewoon een betere optie?

Verwijderd

ehh

hoe ik het zou doen is met director en dan kijken of je iedere pagina een eigen frame kunt geven doormiddel van de reader plugin en vervolgens de transitie tussen de frames regelen.

Maar dan moet je er wel voor zorgen dat de PDF geinclude is in je Director file en ik weet niet of dat kan...

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
Volgens mij ondersteunt de nieuwe flash (mx 2004) ook PDF. Dus hier moet dat zeker mee lukken.

Je kunt trouwens met acrobat zelf ook mooie animaties maken. Deze kun je bekijken met een gewone reader. ik zou zeggen give it a try .

[ Voor 43% gewijzigd door Stalkert op 09-09-2003 16:51 ]

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Topicstarter
Stalkert schreef op 09 September 2003 @ 16:50:
Volgens mij ondersteunt de nieuwe flash (mx 2004) ook PDF. Dus hier moet dat zeker mee lukken.

Je kunt trouwens met acrobat zelf ook mooie animaties maken. Deze kun je bekijken met een gewone reader. ik zou zeggen give it a try .
Wat bedoel je met dat laatste? Ben geen Acrobat guru maar ben nog niets boeiends tegengekomen verder.
2 schreef op 09 September 2003 @ 16:43:
Hm, kan me voorstellen dat er dingen zijn die speciaal bedoeld zijn voor PDF maar het eerste waar ik aan denk is director als je het hebt over presentaties. Is dat niet gewoon een betere optie?
Nou het moet gewoon lekker makkelijk zijn en vaker te gebruiken. Wanneer het teveel tijd kost is het voor een klant ook niet meer betaalbaar.

Wat bv een beetje in de buurt komt is: http://www.ebooksys.com/ebooksys/flash.php

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn