[XP] Computer doet raar :S

Pagina: 1
Acties:

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-05 15:07
Hallo,

Ik heb een GigaByte GA7VAXP.
Nu heb de de via chipset 4.49 drivers geinstalleerd.
Sinds dien starte mijn pc niet meer op, ik in veilge modus opgestart en de de IDE devices weggegooid (maar ik had van te voren al 4.47 op mijn pc staan). Zodra ik nu in windows komt vindt hij de IDE drivers maar geen drivers, ik heb ook geprobeerd de oude chipset drivers weer te installeren meer dit werkt ook niet.
Ook heb de de apparte BusMaster drivers van de Via site gedownload en geinstalleerd. Maar als ik deze installerd werkt de computer helemaal niet meer (Veilige modus en Normaal Windows). Toen ik de meest recente instellingen terug zetten deed, starte hij mijn windows weer op. Nu zit ik met het probleem: 2 Uknown Devices, en geen drivers voor mijn IDE controller geinstalleerd.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-05 12:27
De 2 Unknown Devices verwijderen uit het 'HARDWARE'-gedeelte, drivers uninstalleren. windows opnieuw booten.

Welke Windows heb je btw?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Solopher
Ik maak gebruik van Windows XP Pro met SP1A en de meest recente Windows Update

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05 00:29
werkte deze oplossing nou?
Windows zou namelijk zelf moeten komen, na een restart, met zon menuutje dat hij je "nieuwe" hardware gaat installeren

• Solopher
Dit werkt helaas niet :(...
Zodra ik dan de computer opnieuw heb opgestart vindt hij de hardware gewoon weer opnieuw en wil het weer niet installeren.