Weet iemand wat de verschillen zijn tussen de HP all in one 2108 en 2110 ik heb wat specs gezocht maar werd hier niet veel wijzer van
De ene is iets sneller dan de andere, verder kan er op de 2108 iets mindere support op zitten, aangezien het ding alleen via OEMs wordt uitgeleverd, niet aan de eindconsument als normale HP printer.
Ik heb een 2105 van de aldi, heb ook een 2110 gezien, beide hetzelfde, op de snelheid na dan.
Ik heb een 2105 van de aldi, heb ook een 2110 gezien, beide hetzelfde, op de snelheid na dan.
Vaag. Dat hp dan verschillende producten met zo weinig verschil in specs maakt. maar wel met 20 euro prijs verschil.
HP geeft niet alleen namen aan specs, maar ook aan distributies.
Zoals eerder vermeld is de 2108 alleen in OEM beschikbaar, en de 2110 ook los.
Er hoeft voor HP verder geen verschil in specs te zitten, de naam kan ook voor interne marketing doeleinden anders zijn...
Zoals eerder vermeld is de 2108 alleen in OEM beschikbaar, en de 2110 ook los.
Er hoeft voor HP verder geen verschil in specs te zitten, de naam kan ook voor interne marketing doeleinden anders zijn...
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Hmja, maar als er iets mis is met dat ding, bel je niet naar HP, maar draaf je met het ding naar de megapool. Er zit wel gewoon HP garantie op, maar alleen Megapool kan daar van profiteren
Pagina: 1