[RH7.0] VMware 4 vs. VMware 3.2

Pagina: 1
Acties:

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Topicstarter
Hier draait een RH 7.0 server (2.2 kernel) waar ik VMware op wil hebben draaien. Nu heb ik een tijdje terug versie 3.2 aan de gang gekregen, alles draaide perfect. Nu heb ik versie 4 gekocht (3.2 was een trial/crack) en heb het volgende probleem:
De paralle poort doet het niet. Als ik voor een winNT virtual machine een parallele toe wil kennen, dan krijg ik bij het booten (van die virtual machine) een foutmelding over 'exclusive rights'. Nu dacht ik dat het dan met b.v. lp te maken zou kunnen hebben, maar ook als deze uit staat, dan blijf ik met de foutmelding zitten. Inmiddels heb ik versie 3.2 weer eens teruggezet, welke (weer) perfect werkt. Alleen 3.2 is niet echt dat je zegt legaal, ik wil dus graag 4 gaan gebruiken.
Overigens heb ik de handleiding goed doorgenomen en de oplossing welke genoemd werd goed bekeken en geprobeerd. (Juiste kernel, rechten etc.)

De Groningse beer

• Loesje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07-2025
Draai VMWare voor de grap eens een keer als root? Dan kan je het rechten-verhaal in ieder geval uitsluiten.

Leven is meervoud van lef

• ParagonEnschede
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-12-2023

ParagonEnschede

Alles als een beer

Topicstarter
Ja, dat doe ik al. Het lijkt 'iets nieuws' te zijnin VMware 4, alleen als ze me nou ook zouden vertellen wat...

De Groningse beer