ADSL Snelheden omhoog, en kabel?

Pagina: 1
Acties:

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2025
Weet iemand toevallig of er met kabel hetzelfde gaat komen als met ADSL nu (die snelheid verhoging). Ik bedoel, het lijkt mij dat een kabel-provider ook zijn snelheden wil opkrikken als ADSL het ook doet.
Wellicht weet iemand een goede website die dat bijhoudt ofzo?
( Want op de kabelfoon site vindt je vaak data van half jaar geleden dus dat schiet niet op , kabelfoon is tevens mijn provider :X ).

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 02:14

Nobby

Nuts!

@home wel is het gerucht op GoT, maar van kabelfoon heb ik nog niks gehoord. Bel ze eens op zou ik zeggen :?

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 09:22

Dreamer

Foutje

Om te kunnen blijven concurreren zullen ze op den duur wel omhoog moeten ja, maar hou in de gate dat er verschillende kabel maatschappijen zijn en dat niet iedere kabelmaatschappij dit ook kan.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:05
Kabel internet wordt bij bepaalde providers ook sneller. Dus dat klopt niet. Wanadoo/Casema bijv. is al 2x verhoogd (nu verdubbeld), en @home wordt ook sneller.

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2025
Bedankt voor de snelle reply's ik ga meteen bellen :) (bellen was primitief en kwam nooit bij me op)

[ Voor 35% gewijzigd door semicon op 09-09-2003 15:31 ]

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Kabelfoon sneller? Kun je lang wachten denk ik...
Heb hier ook Kabelfoon en de snelheid vind ik op zich prima, maar die !@#$%^&*() datalimiet! Dat ze daar eerst maar eens aandacht aan besteden.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:11

Wildfire

Joy to the world!

MetHod schreef op 09 September 2003 @ 15:28:
Kabel internet wordt bij bepaalde providers ook sneller. Dus dat klopt niet. Wanadoo/Casema bijv. is al 2x verhoogd (nu verdubbeld), en @home wordt ook sneller.
Correctie: @Home gaat waarschijnlijk, niet geheel zeker dus, de uploadsnelheid verhogen. De download zal hetzelfde blijven aangezien dat nog concurrerend genoeg is.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-05 10:13
En Versatel voor Zonnet Family? Gaat dat ook nog omhoog? Zou wel mooi zijn!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Hmmm dan mag chello ook wel is goed na gaan denken wat het doet met de clasic abbonementen denk ik. Als iedereen iets omhooggaat kan chello toch moelijk roepen nemen jullie allemaal maar plus voor 25€ meer of ligt dat aan mij?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Pagina: 1