Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[zoeken] in startposts en titel

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Wat vinden we ervan om een feature in te bouwen waarmee je alleen de titels van topics en/of alleen de startposts van topics kan doorzoeken...

Vooral dat laatste lijkt me erg handig, omdat je dan veel probleemgerichter kan zoeken. Vaak vindt je in bijv een topic over een BSOD ook trefwoorden als "kapoote schijf", terwijl dat niets met je probleem te maken heeft. Of in een topic over de nieuwste MP3 speler vindt je ook de namen van anderen in de replies. Vandaar.

Snappen we dat? :)

日本!🎌

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:12
Leuk idee... alleen iz de vraag of het haalbaar iz! ;)

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Dat is wel haalbaar, je zou er ook aan kunnen denken of het misschien niet makkelijker is om daar helemaal op te gaan stappen? Alleen zoeken in de startpost.

Het scheelt iig wel serverload, maar is het handig...

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik geloof dat de startpost sowieso al flink zwaarder wordt meegewogen dan de andere posts in het topic, dus of het een grote verbetering is betwijfel ik.

Professioneel Hyves-weigeraar

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op topictitel zou ik wel erg handig vinden. :) Ik geloof dat dat vroeger er ook in zat, toen gebruikte ik het regelmatig.
In feite is een topictitel een discription/keywords van het topic, dus erg handig.

🌞🍃

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
DataBeest schreef op 09 September 2003 @ 16:11:
Op topictitel zou ik wel erg handig vinden. :) Ik geloof dat dat vroeger er ook in zat, toen gebruikte ik het regelmatig.
In feite is een topictitel een discription/keywords van het topic, dus erg handig.
Het is ook jammer dat die functie nu niet meer werkt... 'k Had er altijd veel gemak van :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik betwijfel of de startpost veel zwaarder weegt bij een search.. ik zoek vaak genoeg naar een bepaald woorden waarbij zelfs op de eerste paar gevonden topics het woordt in de startpost niet voorkomt... of is de search niet op relevantie gesorteerd?

日本!🎌

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:51

Cis

Volgens mij kon je inderdaad vroeger zoeken naar topictitel of topicinhoud.

Daarbij zou het wel handig zijn als er een feature was waarmee je op username kon zoeken. Dus als je alleen het emailadres weet, of een deel van de naam... maarja, ik weet niet hoe zwaar de server(s) dan belast gaat/gaan worden :)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Weet je wat nou heel erg grappig triest is aan deze thread ?

Dat blijkbaar niemand op het idee is gekomen, om te zoeken of dit niet al eerder is gevraagd..

http://search.gathering.t...=52&data%5Bsearch%5D=Zoek

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

zodra omega deze functionaliteit aanbiedt komt het ook op GoT, momenteel is het nog op de todo daarvan en dus nog niet op de onze.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.