Is het mogelijk om via een LAN netwerk een webcam op een andere computer te bekijken zonder dat er grote programma's meedraaien?? (windows xp prof.)
Leg eens precieser uit wat je bedoelt?
Jij wil op jou pc een een beeld bekijken dat door een webcam op een andere pc aangesloten zit gegenereerd wordt.
En je wil daar geen programma's voor gebruiken???
Jij wil op jou pc een een beeld bekijken dat door een webcam op een andere pc aangesloten zit gegenereerd wordt.
En je wil daar geen programma's voor gebruiken???
[ Voor 69% gewijzigd door samo op 09-09-2003 15:20 ]
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Wat vind je "grote" programma's? Windows Media Encoder (7MB) levert streaming video, bijv. om webcams te streamen en is ook nog es gratis.
Owja, PNS is echt het verkeerde forum. Ik zou je aanraden eerst wat meer rond te kijken, alvorens topics te openen. Lees ook dit even door: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Owja, PNS is echt het verkeerde forum. Ik zou je aanraden eerst wat meer rond te kijken, alvorens topics te openen. Lees ook dit even door: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
[ Voor 45% gewijzigd door Arnout op 09-09-2003 15:22 ]
Via MSN?
Geef eens wat meer informatie please.
Geef eens wat meer informatie please.
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Verwijderd
WIndows Media Encoder is perfect hiervoor
maar ehm
1. search
2. als je het al durft te posten, in het goede forum aub
3. meer info geven mag / lees moet...
Succes ermee
maar ehm
1. search
2. als je het al durft te posten, in het goede forum aub
3. meer info geven mag / lees moet...
Succes ermee
Sorry jongens, ben nogal nieuw hier
. Zal voortaan inderdaad eerst de search gebruiken... Maar toch bedankt
Verwijderd
Geen probleem, lees anders even de algemene faq's even door. Dan snap je de opbouw allemaal wat beterVerwijderd schreef op 09 September 2003 @ 15:39:
Sorry jongens, ben nogal nieuw hier. Zal voortaan inderdaad eerst de search gebruiken... Maar toch bedankt
Zie de diverse replys 
Volgende keer eerst eventjes zoeken en in het juiste forum posten, dit is nou niet echt PNS namelijk.
Maar goed, ik denk dat je nu al een aardig eind op weg bent.
Volgende keer eerst eventjes zoeken en in het juiste forum posten, dit is nou niet echt PNS namelijk.
Maar goed, ik denk dat je nu al een aardig eind op weg bent.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()