Toon posts:

kalenderfunctionaliteit voor weblog

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit dit jaar in mijn laatste jaar industrieel ingenieur Elektronica - optie ICT.
Voor mijn eindwerk maak ik een .NET applicatie gebaseerd op web services, het gaat om een kassa- en stockbeheersysteem dat draait op SQLserver en bestaat zowel uit een desktop- als mobiele applicatie.

Om mijn promotoren en andere geïnteresseerden de kans te geven alles goed te kunnen volgen ben ik hierover een weblog gestart.
Hiervoor maakte ik gebruik van blogger en voegde ik achteraf een TagBoard en een commentaarfunctie per post aan toe. Dit liep allemaal vrij goed omdat de basiscode op het internet te vinden was (of zelfs compleet overneembaar: _/-\o_ aan de makers!)

Nu wens ik mijn weblog ook nog uit te breiden met een kalenderfunctie, zoals je wel meer aantreft bij betalende weblog-accounts. Dan wordt in de kalender aangegeven op welke dagen gepost werd en spring je met een klik op die datum meteen naar de bewuste post. Dit leek me heel handig, maar op internet vind ik niet meteen een hulp om eraan te beginnen. Hopelijk kan iemand van jullie me op weg helpen. Links, voorbeelden, tutorials, ...: Alles is welkom!

Ook alle hulp voor mijn eindwerk is meer dan welkom, wat heb ik ervoor nodig?
MSF, ORM, C#, XML, SOAP, ADO.NET (héél veel hiervan is totaal nieuw voor mij!)

PS: mod-edit

Daar mag je natuurlijk ook altijd deftig commentaar achterlaten!

[ Voor 6% gewijzigd door justmental op 09-09-2003 15:10 . Reden: beetje spam verwijderd ]

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Een vraag als deze mag je alleen op een specifiekere manier stellen.
Laat zien wat je zelf geprobeerd hebt en waar je vastloopt.
Op deze manier is het teveel een scriptrequest en neigt het ook nog naar spam.

Who is John Galt?

Dit topic is gesloten.