Hallo allemaal, graag even jullie expertise voor het volgende. We hebben hier op de afdeling echt zo'n leuke grappenmaken, je kent het wel alla boobytrap. Zo' n kerel waar je zo verschrikkelijk moe van wordt. Ik wil nu dus even een grapje met hem uit halen en wel met doel hem de schrik van zn leven te geven. Daar komen jullie bij kijken. Weet er iemand ook een bepaald programma dan wel batch file enz. om (fictief) zn bestanden te laten verdwijnen of iets in die richting. Maakt niet uit zolang het maar leuk is! Ik wil de nadruk leggen op grap, ik heb dus absoluut geen intentie zijn systeem te doen crashen of wat dan ook, ook zal ik hem na dat hij van de schrik is bekomen inlichten over het feit. Dus als iemand wat leuks heeft hoor ik het heel graag.
P.S. De man heeft aardig wat verstand van computers, ik ook dus een hoog staaltje werk is geen probleem. Graag wel gedetaileerd.
P.S. De man heeft aardig wat verstand van computers, ik ook dus een hoog staaltje werk is geen probleem. Graag wel gedetaileerd.