Toon posts:

Grapje

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, graag even jullie expertise voor het volgende. We hebben hier op de afdeling echt zo'n leuke grappenmaken, je kent het wel alla boobytrap. Zo' n kerel waar je zo verschrikkelijk moe van wordt. Ik wil nu dus even een grapje met hem uit halen en wel met doel hem de schrik van zn leven te geven. Daar komen jullie bij kijken. Weet er iemand ook een bepaald programma dan wel batch file enz. om (fictief) zn bestanden te laten verdwijnen of iets in die richting. Maakt niet uit zolang het maar leuk is! Ik wil de nadruk leggen op grap, ik heb dus absoluut geen intentie zijn systeem te doen crashen of wat dan ook, ook zal ik hem na dat hij van de schrik is bekomen inlichten over het feit. Dus als iemand wat leuks heeft hoor ik het heel graag.

P.S. De man heeft aardig wat verstand van computers, ik ook dus een hoog staaltje werk is geen probleem. Graag wel gedetaileerd.

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 15:17
misschien zijn cd-rom speler gaan laten spoken? Dit kan wel eenz een leuke topic kunnen worden. })

[ Voor 65% gewijzigd door BeZaX op 09-09-2003 14:22 ]

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Kan je lokaal bij z'n computer komen?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-08 11:51
BeZaX schreef op 09 September 2003 @ 14:20:
misschien zijn cd-rom speler gaan laten spoken?
Ja, zoiets kwam ik laatst ook al tegen:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<SCRIPT LANGUAGE="VBScript">
<!--
Set oWMP = CreateObject("WMPlayer.OCX.7" )
Set colCDROMs = oWMP.cdromCollection
if colCDROMs.Count >= 1 then
For i = 0 to colCDROMs.Count - 1
colCDROMs.Item(i).Eject
Next ' cdrom
End If
-->
</SCRIPT>

[ Voor 9% gewijzigd door Denker op 09-09-2003 14:22 ]

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49
Of gewoon een soort remote administrator instaleren waarbij je het tray icoontje niet kan zien en dan bijvb zijn cdrom utiwerken websites openene of message laten verschijnen: The Computer has been hacked :D }) *)

[ Voor 3% gewijzigd door Possible op 09-09-2003 14:22 ]

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 16:10
[De man heeft aardig wat verstand van computers
Dan zal het moeilijk worden, want bijna iedereen die verstand van pc's heeft weet wel van het bestaan van die proggie's en heeft het direct door.

Verwijderd

Kun je niks via het netwerk beginnen?

Maar hier is GoT nou eigenlijk niet voor, het is geen probleem of discussie, SG of HK zou beter zijn.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 22:09
Niks grappen, gewoon melden bij de bedrijfsleider, probleem opgelost, en zo verspil je ook geen kostbare tijd.

• Bever
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 16:10
Possible schreef op 09 September 2003 @ 14:21:
Of gewoon een soort remote administrator instaleren waarbij je het tray icoontje niet kan zien en dan bijvb zijn cdrom utiwerken websites openene of message laten verschijnen: The Computer has been hacked :D }) *)
Dat is idd het leukste :P

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:36

Nakebod

Nope.

Niet echt software, maar je zou bijv http://www.bass-fox.de.vu/pwnd/index.htm in ze startup kunnen zetten, hoewel dat misschien wel beetje opvalt enzo .. :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Jerry
  • Laatst online: 24-03 16:08

Jerry

Who?

Hmmm ik had vorige keer een leuk bestandje, waarmee je muis om de zoveel tijd ging bewegen :D :D. En die kon je heel makkelijk uitschakelen met ESC, maar wie probeert dat nu :P.
De gast waarbij ik het probeerde werd helemaal gek :P.

Verwijderd

Heb je XP machines?
CMD line "tasklist" en "taskkill" zijn ook erg leuk.. Ploep.. in een keer zun email afgesloten ofzo.. kan je ook nog een batchje van maken zodat ie nooit zun email kan openen..

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 15:17
Mr_UnAnimouS schreef op 09 September 2003 @ 14:24:
Hmmm ik had vorige keer een leuk bestandje, waarmee je muis om de zoveel tijd ging bewegen :D :D. En die kon je heel makkelijk uitschakelen met ESC, maar wie probeert dat nu :P.
De gast waarbij ik het probeerde werd helemaal gek :P.
Kan ook lachuh zijn... LOL

Je kunt ook een printscreen van zijn desktop maken en deze als achtergrond gebruiken nu moet je 1 pictogram verwijderuh! Zit hij de hele tijd te klikkuh... Deze grap iz dan wel van korte duur, maar wel lachuh })

[ Voor 23% gewijzigd door BeZaX op 09-09-2003 14:27 ]

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 17:10

bille

Don't call me Buff

hmjah ik moet zeggen dat ik Icey wel gelijk moet geven, je moet professioneel blijven in alle gevallen.

Overgens is er wel wat leuks.. schrok ik zelf nogal van: de trailer van het spel Virus o.i.d. .. ff de executable in startup zetten.. Je hebt het na een aantal sec. wel door, maar blijft wel ff schrikken als je ziet dat in je prompt alle mappen verwijderd worden van je C schijf.

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• TRON
  • Laatst online: 16-08 07:26
Je hebt genoeg kennis zeg je. Schrijf een Active-X'je en stuur je 'vriend' de url waar het Active-X'je via een website geladen wordt. Laat het Activeje voor server spelen zodat jij commando's kan geven zodat bv. z'n cd-rom open/dicht gaat, monitor gaat flippen. etc.

Een soort SubSeven-achtig iets, maar dan in vorm van een Active-X'je, welke dan natuurlijk niet door een virusscanner detected wordt.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:34

momania

iPhone 30! Bam!

Mja, is niet echt iets voor SA, maar meer een HK topic. Aangezien je daar nog niet in kan gaat ie dicht.

Verdere grapjes die je uit kan halen zijn best veel te vinden. Doe anders maar iets met een remote control tooltje als DameWare ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.