Toon posts:

onder ontwikkeling: Moblogging application

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
** naar aanleiding van het gezeik van overijverige modjes heb ik besloten deze post maar te verwijderen, ik voel er weinig voor om WEER een thread te creeeren waar alleen maar gediscusieerd wordt over of de post wel/niet kan **

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 14:04 ]

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

En wat bedoel je nou met je topic, of is dit gewoon spam?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek dus beta-testers en feature-requests... ik had wat duidelijker kunnen wezen.
Het wordt sowieso freeware.. dus van spam is geen sprake.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

dat het freeware is wil nog niet zeggen dat het geen spam is. Je maakt namelijk reclame voor je product, dat bovendien nog niet eens downloadbaar is. Verder wil je mensen werven om te testen, dat mag niet volgens de GoT policy. En die feature requests haal je maar ergens anders vandaan.

Als je gewoon wilt discussieren over je gebruikte technieken en programmacode enzo dan mag dat natuurlijk, en een topic als "kijk dit heb ik gemaakt, zijn er opmerkingen over" mag ook best wel, maar nu is er nog niets, je zegt alleen dat je iets aan het maken bent.

En dus gooi ik hem op slot. Je kunt het in je sig zetten als je wilt, dan kun je nog enigzins reclame maken en mensen oproepen om iets te doen

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 13:55:
** naar aanleiding van het gezeik van overijverige modjes heb ik besloten deze post maar te verwijderen, ik voel er weinig voor om WEER een thread te creeeren waar alleen maar gediscusieerd wordt over of de post wel/niet kan **
ok, dan beschouw ik deze zaak als afgehandeld :Y)

Dit topic is gesloten.