Elect a clown, expect a circus.
Alleen maar traag op de newsserver van Multikabel of die pay server?
Multikabel is ook nog veel met onderhoud bezig 's nachts, vanwege abo upgrades etc.
Multikabel is ook nog veel met onderhoud bezig 's nachts, vanwege abo upgrades etc.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
allebei zijn ze traag....niet snachts maar savonds heb ik het over
Elect a clown, expect a circus.
Verwijderd
Het enigste waar ik een beetje last van heb is dat het de laatste tijd een beetje lang duurt voordat mijn mail prog verbonden is met de server. Maar met downloaden van de newsserver verders geen last
Verwijderd
De rest van de dag kan ik prima gamen, mar savonds is daar geen denken aan, hij valt soms nog wel ook.
Komt door t grote aantal virussen e.d die alle abonnee's bijna rond staan te pompenVerwijderd schreef op 09 September 2003 @ 13:51:
Het enigste waar ik een beetje last van heb is dat het de laatste tijd een beetje lang duurt voordat mijn mail prog verbonden is met de server. Maar met downloaden van de newsserver verders geen last
Bijhouden, sochtends, smiddags, savonds, snachts, en dan met de metingen multikabel mailen/bellen. (Bellen moet toch) t ligt niet aan het netwerk van mk iig, maar kan wel lokaal een probleem zijn... (binnen de straat/wijk)Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 08:21:
De rest van de dag kan ik prima gamen, mar savonds is daar geen denken aan, hij valt soms nog wel ook.
Verwijderd
multikabel is dus kabel en het maakt dus uit of het drukker is in je straat/wijk met kabelgebruikers.
Over het algemeen zullen de meeste mesnen dus 's avonds meer tijd achter het i-net zitten en daarom is de verbinding dus trager 's avonds.
Over het algemeen zullen de meeste mesnen dus 's avonds meer tijd achter het i-net zitten en daarom is de verbinding dus trager 's avonds.
dit is je reinste onzin, iedereen heeft zijn eigen deel op de kabel, waar niemand anders aan komt. Het is geen chelloVerwijderd schreef op 13 September 2003 @ 08:52:
multikabel is dus kabel en het maakt dus uit of het drukker is in je straat/wijk met kabelgebruikers.
Flamen is toch niet de bedoeling op Tweakers, Daarbij is Chello mijn inziens een prima verbinding.MaxBurn schreef op 13 September 2003 @ 11:40:
[...]
dit is je reinste onzin, iedereen heeft zijn eigen deel op de kabel, waar niemand anders aan komt. Het is geen chello
Ik had een tijdje last van wegvallende verbinding en toen hebben ze direct de volgende dag, nadat ik gebeld had, mijn modem vervangen voor een modernere, nu heb ik geen problemen meer
Ik ben dus tevreden met chello
ASUS A8NE AMD Athlon 64 3500+ - Corsair ValueRam 2 x 512 PC3200 - Asus 7900GT PCIe 256 MB DDR3 - NEC ND3550A - NEC DV5800D - 2 x MaxtorDiamondMAX 10 SATA II - Logitech Z640 speakerset - Pabst Fans 12db en een chieftec bigtower
Flamen was niet de bedoeling, feit is dat chello echt probleemwijken heeft, mede door oude techniek (waarom zijn er anders nog steeds zoveel mensen met verouderde modemtypen bij chello..)
Inderdaad zijn er wijken waar er niks aan de hand is
Het is gewoon zo dat mits de techniek goed geregeld is, het buurman effect simpelweg NIET bestaat, het is dus jammer om dit soort posts te zien 3-4 jaar nadat dit al opgelost is. Multikabel heeft momenteel een van de modernste kabelnetwerken in de EU. Ze haalden zelfs in Amerika het nieuws ivm het doorvoeren van de nieuwste technieken. (wat op zich natuurlijk ook voor problemen kan zorgen
Verwijderd
Dat jij tevreden bent met Chello is fijn maar heeft niks met dit topic te maken. De netwerken en gebruikte technieken van Chello en Multikabel kun je niet met elkaar vergelijken.Bajoran schreef op 13 September 2003 @ 12:00:
[...]
Flamen is toch niet de bedoeling op Tweakers, Daarbij is Chello mijn inziens een prima verbinding.
Ik had een tijdje last van wegvallende verbinding en toen hebben ze direct de volgende dag, nadat ik gebeld had, mijn modem vervangen voor een modernere, nu heb ik geen problemen meer
Ik ben dus tevreden met chello
Verwijderd
nou dat heb ik dus ook!
ik heb een quicknet xxl adsl abbo
ik krijg iedere keer time outs van de server (nl:quicknet.news.nl)
ik download met grabit en dan moet grabit iedere keer opnieuw connecten.
ik krijg dan de melding ''too many connections''
de lijnen zijn dus ''idle'' waardoor ie niet kan connecten.
ik heb al meerdere keren gebeld met de hepldesk van hun maar volgens hun werkt alles prima
wat nu????
ik heb een quicknet xxl adsl abbo
ik krijg iedere keer time outs van de server (nl:quicknet.news.nl)
ik download met grabit en dan moet grabit iedere keer opnieuw connecten.
ik krijg dan de melding ''too many connections''
de lijnen zijn dus ''idle'' waardoor ie niet kan connecten.
ik heb al meerdere keren gebeld met de hepldesk van hun maar volgens hun werkt alles prima
wat nu????
Pagina: 1