Beste mensen,
Via mijn werk heb een nieuwe PC aangeschaft.
Deze uitgerust met een harde schijf van 200 GB.
Ik heb met partition magic de schijf in vieren gedeeld en al mijn data overgepompt.
Windows 20 GB
Video 100 GB
Data 15 GB
MP3 65 GB
Al gouw bleek ik ruimte te kort te hebben op de data schijf, plus er stonden een aantal bestanden op de videoschijf die ik niet weg kreeg (??)
Ik mijn data verplaatsen om zo de schijven te kunnen vergroten.
Weer met partition magic de schijven vergroot, en de data weer terug gezet
Bij het terugzetten van mijn data begon windows continue aan te geven dat verschillende bestanden uit de windows directory corrupt waren en of beschadigd (wat is dat nauw weer?).
Data terug, en op nieuw de PC op gestart, maar zover kwam het niet.
Windows wilde niet meer opstarten.
#$^@#$#%, dan maar weer opnieuw installeren.
Bij het keuze menu op welke schijf je XP wil zetten kwam ik nog maar 1 partitie tegen (nee he, dit meen je niet................
)
Ja hoor, na de installatie waren al mijn schijven verdwenen (ik weet nu weer hoeveel scheld worden ik ken
)
Weer partition magic gebruikt voor een nieuwe indeling, en proberen mijn data met GetDataBeck terug te halen.
Mijn data schijf heb ik compleet terug kunnen krijgen
.
Na de PC opnieuw te hebben opgestart, was WEER de data schijf verdwenen.
Ook de data was niet meer terug te halen. (Dan maar meer wat scheldworden combineren
)
IK heb toen alle partities via FDISK verwijderd en 1 nieuwe aangemaakt.
Meer dan 16 GB kreeg ik er niet uit.
Dan maar XP installeren en verder met partition magic.
Zo gezegt, zo gedaan.
Nu dan het probleem, ik mis 50 GB
Met partition magic vind ik nog maar 150 GB en de rest is pleite.
Ik wil graag weten
1 ) Hoe kan het dat windows files corrupt worden terwijl ik data verplaats die niets te maken hebben met de windows partitie
2) Hoe kan er in 1 keer een partitie wegzijn na het opstarten van windows
3) Hoe krijg ik de 50 GB terug
Hopelijk weten jullie meer, want ik krijg zo langzamer hand RSI van het zoeken naar deze antwoorden
Via mijn werk heb een nieuwe PC aangeschaft.
Deze uitgerust met een harde schijf van 200 GB.
Ik heb met partition magic de schijf in vieren gedeeld en al mijn data overgepompt.
Windows 20 GB
Video 100 GB
Data 15 GB
MP3 65 GB
Al gouw bleek ik ruimte te kort te hebben op de data schijf, plus er stonden een aantal bestanden op de videoschijf die ik niet weg kreeg (??)
Ik mijn data verplaatsen om zo de schijven te kunnen vergroten.
Weer met partition magic de schijven vergroot, en de data weer terug gezet
Bij het terugzetten van mijn data begon windows continue aan te geven dat verschillende bestanden uit de windows directory corrupt waren en of beschadigd (wat is dat nauw weer?).
Data terug, en op nieuw de PC op gestart, maar zover kwam het niet.
Windows wilde niet meer opstarten.
#$^@#$#%, dan maar weer opnieuw installeren.
Bij het keuze menu op welke schijf je XP wil zetten kwam ik nog maar 1 partitie tegen (nee he, dit meen je niet................
Ja hoor, na de installatie waren al mijn schijven verdwenen (ik weet nu weer hoeveel scheld worden ik ken
Weer partition magic gebruikt voor een nieuwe indeling, en proberen mijn data met GetDataBeck terug te halen.
Mijn data schijf heb ik compleet terug kunnen krijgen
Na de PC opnieuw te hebben opgestart, was WEER de data schijf verdwenen.
Ook de data was niet meer terug te halen. (Dan maar meer wat scheldworden combineren
IK heb toen alle partities via FDISK verwijderd en 1 nieuwe aangemaakt.
Meer dan 16 GB kreeg ik er niet uit.
Dan maar XP installeren en verder met partition magic.
Zo gezegt, zo gedaan.
Nu dan het probleem, ik mis 50 GB
Met partition magic vind ik nog maar 150 GB en de rest is pleite.
Ik wil graag weten
1 ) Hoe kan het dat windows files corrupt worden terwijl ik data verplaats die niets te maken hebben met de windows partitie
2) Hoe kan er in 1 keer een partitie wegzijn na het opstarten van windows
3) Hoe krijg ik de 50 GB terug
Hopelijk weten jullie meer, want ik krijg zo langzamer hand RSI van het zoeken naar deze antwoorden
Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.