Toon posts:

[XP]MS Office XP blijft vragen om CD-key *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De titel zegt het al, ik heb win XP geinstalleerd, en alle vorige keren was dat geen probleem, maar hij blijft vragen om de cd-key... Ik heb er hier natuurlijk wel 1 en die is goed, dus dat is het niet. Maar zodra ik die invoer zegt hij dat ik het programma opnieuw moet starten om het te activeren. Doe ik dat vraagt hij keihard weer gewoon om de cd-key, en naja je raadt het al, dat houdt dus nie op...

anybody? 8)7 <-- wordt ik ervan

PS. voor het geval dat mensen dat gaan opmerken als je het programma niet opnieuw start, kun je niks omdat hij automatisch alle beslanden die je opent locked zodat je ze inet kunt wijzigen...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 09 september 2003 @ 11:39:
De titel zegt het al, ik heb win XP geinstalleerd,
Gaat het nu om Office XP of om WinXP? Heb je al contact gezocht met Microsoft? Die assisteren je via de telefoon in geval van dergelijke problemen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

is het nu win xp of office xp? In geval van office xp: gewoon opnieuw installeren met key en daarna office activeren.

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Zoals hij zegt: Office XP, ik neem tenminste aan dat je niet tijdens de installatie van winxp een berichtje krijg van: Start mij opnieuw op, en dat ie dan nix meer doet =), ik heb dit pro
bleem ook gehad, uiteindelijk werd ik er schijtziek van en heb ik er zo´n kraak overheen gegooid... Maar da´s natuurlijk niet de goede oplossing, dus als je een oplossing weet, =) ff heir posten plz :P

• pietje63
  • Laatst online: 07:45

pietje63

RTFM

WuSSiE schreef op 09 september 2003 @ 11:45:ik neem tenminste aan dat je niet tijdens de installatie van winxp een berichtje krijg van: Start mij opnieuw op
Nee er staat bij winxp 'de computer wordt over 15 seconde opnieuw opgestart of druk op enter om nu opnieuw op te starten'.

Ontopic dit lijkt een beetje op het probleem dat ik een keer op een computer had waar ik office (legaal) installeerde of works (ook legaal) maar omdat bij works al word zat ging dat niet helemaal goed; kregen ze ruzie.. Eerst word uit works deinstallaren en daarna pas office hielp toen.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Verwijderd

wat gebeurt er als je activate product opstart?

• DarkReuvers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-07 10:14
XceeD schreef op 09 September 2003 @ 11:42:
[...]
Gaat het nu om Office XP of om WinXP? Heb je al contact gezocht met Microsoft? Die assisteren je via de telefoon in geval van dergelijke problemen :)
Dit kost je wel 50 euro per vraag ;)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:07

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Als het een originele versie is en geen illegale meuk kun je gewoon micorosoft bellen. Heb ik ook wel eens gedaan, en anders mail je ze toch? Ik hoefde niets te betalen en 50 euro lijkt me in dit geval zowiezo veel te veel. Heb je al een reinstall gedaan van zowel office als windows? Heb je de technet site al bezocht? Heb je een anti-virus scanner draaien?

Je geeft een beetje weinig info om je goed te kunnen helpen imho.

[ Voor 21% gewijzigd door Bor op 09-09-2003 12:00 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

Het kan zo zijn dat je key al te vaak is geactiveerd, waardoor hij je niet meer doorlaat :)

• Han
  • Niet online

Han

DarkReuvers schreef op 09 September 2003 @ 11:56:
Dit kost je wel 50 euro per vraag ;)
Hoe kom je hier bij? Imho grote onzin... Helemaal aangezien je een produkt koopt waarbij een produktactivatie bij vereist is. Dus kan het nooit zo zijn dat je bij problemen met activeren ook nog eens 50 euro moet lappen om dit op te lossen :z

Ik heb al meerdere keren met deze helpdesk aan de telefoon gezeten, gratis en voor niets. Ik ben benieuwd hoe je hier bij komt, leg uit :)

En aangezien dit over Office gaat, wordt dit topic gemoved naar Software Algemeen
Wel een dringent verzoek aan de topicstarter om contact op te nemen met Microsoft aangezien we vanaf hier weinig kunnen betekeken, beetje koffiedik kijken zo.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
mjah sorry gaat dus over office XP... ben het op dit moment aan het reinstallen... zien of dat helpt... En als dat niet werkt idd maar eens ff microsoft bellen... Ik heb natuurlijk wel recht op hulp aangezien ik (naja mijn pa dan) er geld voor heeft betaald.. ;)

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:07

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 12:57:
mjah sorry gaat dus over office XP... ben het op dit moment aan het reinstallen... zien of dat helpt... En als dat niet werkt idd maar eens ff microsoft bellen... Ik heb natuurlijk wel recht op hulp aangezien ik (naja mijn pa dan) er geld voor heeft betaald.. ;)
Reinstall had je nog niet gedaan dan? Lijkt me handig dat de volgende keer eerst te proberen voor je post ;)

Laat maar even horen of de reinstall het probleem oplost.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1