Toon posts:

Remote procedure calls

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik in een domein een remote procedure call gebruiken.Bijvoorbeeld ik wil graag een programma remote op een windows 2000 machine installeren.Dit moet naar mijn mening mogelijk zijn maar mijn grote vraag is:hoe?

Als iemand dit weet zou hij mij dat dan willen uitleggen.
Bij voorbaat veel dank. _/-\o_

groetend Rene van der Zanden

Verwijderd

Ik dacht dat tweakers geen helpdesk was. (dit kun je wel via google vinden lijkt mij). Maar desalniettemin kun je toch gewoon rdp gebruiken? Werkt wel het makkelijkst.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Topicstarter
nee dit ben ik niet aan het zoeken...en diz ook geen tweakers maar GOT ;-).....Dus beetje helpdesk is het wel. ieder geval bedankt voor het meedenken.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
http://msdn.microsoft.com...rpc/rpc/how_rpc_works.asp Eh.. in de voorwaarden van GOT staat dat je geen domme vragen mag stellen die je zelf ook kan opzoeken.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 11:30:
nee dit ben ik niet aan het zoeken...en diz ook geen tweakers maar GOT ;-).....Dus beetje helpdesk is het wel. ieder geval bedankt voor het meedenken.
Dus niet.

Het is hier een forum, waar jet met z'n allen kunt communicveren, en elkaar bij problemen kunt helpen. Een community

Als iedereen ff doodleuk zijn helpdeskvragen zou zpuien, zou een community al snel doodbloeden.

Zoek eerst eens zelf het e.e.a op met google en/of technet.
Het niveauverschil in Professional Networking & Servers is groot, erg groot. Om het forum interessant te houden worden de echte newbie-vragen of op slot gezet, of gemoved naar een ander forum waar hij beter tot zijn recht komt.
Dit zorgt ervoor dat het forum niet verschrikkelijk oninteressant wordt voor Advanced Networker.
Over het algmeen kun je er van uitgaan dat 'simpele' topics die hier NIET horen op slot gaan.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.