Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 22:51
He......

Ik heb hier dus zo'n pocket pc. Hij is niet van mij er werd mij alleen even gevraagd of ik de tomtom navigatie wou instaleren.
En aangezien ik de lulligste niet ben doe ik dat dus effe. Maar niet heel het benelux kaartje past op het interne geugen dus er moest een sd kaartje bij komen nu hebben we dus zo'n kaartje van 256 Mb maar ik krijg het kaartje niet aan de praat. Ik zie hem dus gewoonweg niet en nu kan ik dus ook niet het tomtom navigatie gebeuren instaleren.

Weet iemand hoe ik het SD kaartje aan de gang moet krijgen..........ik d8 namelijk dat op het moment dat je dat kaartje erin duwt hij gewoon klaar was.

(de search is gebruikt maar gaf niet het gewenste resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
niemand die mij gaat redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:50

Arfman

Drome!

Uhm .. eerst installeer je TT Navigator, en DAN pas de kaarten. TomTom installeer je in het interne geheugen, en de kaarten op de SD geheugenkaart. Als je daarmee klaar bent haal je de nieuwste update van de TomTom site (www.tomtom.com) waarmee TomTom ook onder Windows Mobile 2003 goed kan werken (want dat zit er op die iPaq als ik me niet vergips).

Succes !

Oh ja: je eigen topic kicken binnen 24 uur wordt niet op prijs gesteld hier :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 07-05 07:57
Arfman schreef op 09 September 2003 @ 17:28:
Uhm .. eerst installeer je TT Navigator, en DAN pas de kaarten. TomTom installeer je in het interne geheugen, en de kaarten op de SD geheugenkaart. Als je daarmee klaar bent haal je de nieuwste update van de TomTom site (www.tomtom.com) waarmee TomTom ook onder Windows Mobile 2003 goed kan werken (want dat zit er op die iPaq als ik me niet vergips).

Succes !

En bij http://www.pocketpc-club.nl/ ook niet >:)

w00t

• thomastvd
Arfman schreef op 09 September 2003 @ 17:28:

Succes !

Als je goed leest gaat het helemaal niet om de manier van instaleren....ik krijg gewoon die sd kaart niet aan de gang. als de ipaq uitstaat en ik duw die sd kaart erin springt ie wel aan maar er gebeurt nix en ik kan ook nergens die sd kaat benaderen.

Anoniem: 68230

Formatteer hem even in een geheugenkaart reader/writer. Misschien dat dat helpt.

• thomastvd
ik heb hem geformateerd maar dit helpt ook niet?????

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Zoals ze hierboven al zeiden: http://www.pocketpcclub.nl

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
dat forum daar dat schiet helmaal niet op....

maar ik heb het kaartje nu geformateerd via een vriend van me en die kan het kaartje nu wel benaderen via zijn telefoon. Dus het kaartje werkt, maar ik kan hem nog steeds niet zien in mijn ipaq. Wat nu verder?????

hoe bekijken jullie de SD kaart van je ipaq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:50

Arfman

Drome!

File Explorer - Storage Card. Zo heet mijn Microdrive in mijn iPaq 3630.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Pagina: 1