Toon posts:

Herkansing ;) Welke brandsoftware voor dvd's?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Vorige topic werd gesloten, zal nu wat uitgebreider zijn ;)

Vraag:
Welke software gebruiken jullie om DVD's te branden, het gaat hier om daadwerkelijke films, dus geen data-bestanden.

Opmerkingen:
Ikzelf gebruik op het moment de software die bij m'n (NEC) brander zat, Nero Express. Heb hier een aantal keren mee geprobeerd films te branden (voor back-up uiteraard) die ik in de kast had liggen maar krijg hierbij bij (bijna?) elke dvd de melding dat de bestanden beveiligd zijn. Uiteindelijk had ik een kopie van een van m'n DVD's gemaakt, echter deze speelde alleen af in 1 van de 4 dvd spelers die ik probeerde.
Ik had gebrand op een + dvd en alle dvd-spelers die ik gebruikt heb voor deze 'test' kunnen die normaal gesproken ook gewoon lezen, echter die van mij dus niet.

Tevens werden 2 van de ? dvd's niet goed afgesloten ... Is denk ik softwareprobleem, want hierna met Burn 4 Free geprobeerd en alle dvd's daarmee gingen goed. (dit gaat overigens om data-cd's met MP3 bestanden).

Daarom de vraag, hebben jullie misschien een softwarepakket dat in een keer perfect werkt ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 11:22 ]

Verwijderd

Pinnacle Instant Copy/ Record Now Max.

Verwijderd

Je kunt deze vraag ook stellen/terugvinden in het volgende topic in AVH: DVD's kopieren; de beste manier :)

O zie net dat je vorige topic is gesloten, deze openingspost is misschien wel uitgebreider maar gaat nog steeds leiden tot een opsomming. Daarnaast is er dus al een interessante discussie te vinden in AVH over hetzelfde onderwerp.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2003 11:22 ]