Toon posts:

Waarom wordt mijn topic gesloten!

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik post een normale thread, met de vraag hoe je in Easy Gprs sms'jes van je telefoon (samsung v200) op kan slaan op je computer. Wat is hier fout aan :(

Ik zeg dat er geen manual bij zit
Ik zeg, dat ik in het help bestand heb gekeken, daar wordt het wel genoemd, maar niet duidelijk uitgelegd.

En dan sluit een of ander mannetje, die denkt dat ie het helemaal gemaakt heeft in ze leven, mijn thread met de opmerking, kijk maar in de manual. Vraag ik het nog een keer, want daarvoor is zo'n forum, wordt de topic weer gesloten, met de opmerking, e-mail de moderator maar met je opmerkingen. Nou cutebritney, moet je wel terug e-mailen als ik wat stuur, of heb je het te druk met threads sluiten

:R|:(

Verwijderd

edwinteems, dit is got, met zulke dingen moet je nu eenmaal leren leven

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-05 19:53

Greyfox

MSX rulez

Dit lijkt me inderdaad de juiste manier van communiceren :X

MSX 2 rulez more

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:51

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

je topic word gesloten omdat er ook mensen zijn die wel online hun manual kunnen vinden, porbeer een www.google.com schijnt een erg goede site te zijn ;)

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
ja en als armageddo_2k het zegt.... die jongen komt met orginele ideen joh :)

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 11:04:
Ik post een normale thread, met de vraag hoe je in Easy Gprs sms'jes van je telefoon (samsung v200) op kan slaan op je computer. Wat is hier fout aan :(

Ik zeg, dat ik in het help bestand heb gekeken, daar wordt het wel genoemd, maar niet duidelijk uitgelegd.

En dan sluit een of ander mannetje, die denkt dat ie het helemaal gemaakt heeft in ze leven, mijn thread met de opmerking, kijk maar in de manual. Vraag ik het nog een keer, want daarvoor is zo'n forum, wordt de topic weer gesloten, met de opmerking, e-mail de moderator maar met je opmerkingen. Nou cutebritney, moet je wel terug e-mailen als ik wat stuur, of heb je het te druk met threads sluiten

lol, het staat ook in de (online manual)

Verwijderd

Topicstarter
en waar is die te vinden?

Verwijderd

Aan jou hebben we een hele goede user zo te zien.

1. zoals jij doet gaan we niet met elkaar om op dit forum.
2. het kostte me 12.391 seconden om via google.com een en ander te vinden.
3. wij zijn G E E N zoekmachine waar je zomaar even iets dumpt.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 11:04:

Wat denk jij, dat ik 24/7 bezig ben met het beantwoorden van de mail? Heb gewoon maar even gedult.

Magoed, deze draad heeft het verhaal lichtelijk veranderd. Zie aub je mail over 5 min.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.