Ik wil in de toekomst (kan vanavond zijn, kan volgende maand zijn) een groot topic maken, en bij het maken er van wil ik regelmatig op 'Bekijk bericht' klikken om te kijken hoe het er uit komt te zien. (ik wil met tabellen gaan werken en zo, geen ervaring mee dus ik zal heel vaak op 'Bekijk bericht' moeten klikken, uitleg over gebruik van tabellen in Tabellen op GoT, een totaal raadsel)
Ik weet zeker dat er een moment gaat komen dat ik per ongeluk op 'Verstuur bericht' ga klikken, ik hoop het niet, maar het kan.
Om te voorkomen dat er reacties komen dat het bericht niet af is wil ik het in SeM 'openen'. Het is dan in mijn ogen niet zo'n ramp, omdat ik verwacht dat de crew het topic wel met rust laat.
Als het af is vraag ik wel een move aan naar het forum waar ik het wil hebben.
Ik hoop niet dat mijn topic in SeM 'geplaatst' gaat worden, maar ik wil ieder risico uitsluiten dat er een topic dicht gaat terwijl ik er nog aan zit te werken.
Maar je kan toch ook offline in kladblok werken?
• Ja, maar dan kan ik niet zien hoe de tabellen er uit komen te zien.
Mag ik weten waar het over gaat?
• Ja, het gaat een topic worden in OH over de strategie bij de aanschaf van een computer, hoe het budget het beste verdeeld kan worden, een soort Best Buy Guide zonder merken te noemen, met als doel van de computer het zo lang mogelijk economisch verantwoord meegaan.
Ik weet zeker dat er een moment gaat komen dat ik per ongeluk op 'Verstuur bericht' ga klikken, ik hoop het niet, maar het kan.
Om te voorkomen dat er reacties komen dat het bericht niet af is wil ik het in SeM 'openen'. Het is dan in mijn ogen niet zo'n ramp, omdat ik verwacht dat de crew het topic wel met rust laat.
Als het af is vraag ik wel een move aan naar het forum waar ik het wil hebben.
Ik hoop niet dat mijn topic in SeM 'geplaatst' gaat worden, maar ik wil ieder risico uitsluiten dat er een topic dicht gaat terwijl ik er nog aan zit te werken.
Maar je kan toch ook offline in kladblok werken?
• Ja, maar dan kan ik niet zien hoe de tabellen er uit komen te zien.
Mag ik weten waar het over gaat?
• Ja, het gaat een topic worden in OH over de strategie bij de aanschaf van een computer, hoe het budget het beste verdeeld kan worden, een soort Best Buy Guide zonder merken te noemen, met als doel van de computer het zo lang mogelijk economisch verantwoord meegaan.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?