Rechten-probleem met Visual Studio.NET

Pagina: 1
Acties:

• noot101
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-01 13:54
Allereerst weet ik niet zeker of ik dit topic hier op de goede plaats zet.

Maar ik heb dus een rechten-probleem met het debuggen van een applicatie in Visual Studio.NET. Als ik een gemaakte applicatie wil debuggen krijg ikde volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/noot101/error.jpg

Ondertussen ben ik lokaal al lid geworden van de groep Administrators, Debugger Users en VS Developpers, wat dus volgens de melding zou moeten werken. Maar nog steeds krijg ik dezelfde melding.

Kan het er misschien mee te maken hebben dat ik binnen het Domein weinig of geen rechten heb en dat ik daardoor dus niks kan doen. (wat overigens onwaarschijnlijk is omdat andere stagiaires die dezelfde rechten hebben binnen het domein wel kunnen debuggen)

Ik heb al gezocht met google maar kon niks vinden wat de oplossing gaf. Het enige dat een beetje in de buurt kwam is: dit . Maar dat gaat over het debuggen op een webserver.

Wie kan me helpen???

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:54

Predator

Suffers from split brain

PNS -> SA

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Welk OS draai je?

Ik kan me inderdaad toch voorstellen dat het aan je domeinrechten ligt (maar heb er geen ervaring mee behalve op standalone machines).

Je kunt even kijken met filemon en regmon van http://www.sysinternals.com/ntw2k/utilities.shtml of er bepaalde acties mislukken door te weinig rechten - en dan natuurlijk op welke bestanden of regkeys. Kan je het eventueel met de hand bijstellen als je lokale admin bent.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• noot101
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-01 13:54
OS = win2000 professional

Filemon en Regmon kan ik niet opstarten. ik heb dus geen rechten om deze progjes te draaien