Verwijderd

Topicstarter
Goededag.

ik heb even een vraagje waar wellicht jullie antwoord op weten.

Mijn nokia 3650 geeft constant aan als ik toepassingen wil starten of dingen op wil slaan(laatst gebelde persoon, berichten) dat mijn geheugen volzit. Alhoewel ik er ook een memcard in heb zitten van 16mb waar nog 13mb van vrij is.
Hij speelt zelfs geen filmpjes meer af i.v.m. een te vol geheugen.
Weet iemand wat hier aan de hand is? Muncios Gracias.

grtz
vince

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:59
je hebt werkgeheugen en schrijfgeheugen
je zal dus teveel programmas open hebben staan
als je lang op de menu knop drukt kun je zien welke programmas er allemaal draaien

Tijd van werken, tijd van rusten

Verwijderd

Topicstarter
Muncios Gracias Driek. Ik kan nu wel filmpjes bekijken die ik voorheen nietr kan bekijken nu ik wat toepassingen heb gesloten. Nog ff 1 vraagje. Valt dat werkgeheugen niet uit te breiden?

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-02 19:26

jep

Neen.

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-02 16:30
als het gaat om toepassingen starten gaat het denk ik om werkgeheugen (herstarten helpt dan), maar als het gaat om dingen opslaan dan komt dat omdat je dingen in je telefoongeheugen opslaat
je kunt instellen dat bijvoorbeeld fotos op de memory card komen dat helpt al een hoop, ook programma's altijd installeren op MMC i.p.v phone memory. Voor veel dingen die origineel voor 7650 waren (zoals doom bijvoorbeeld) is een patch om het ook op MMC te kunnen installeren

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:02
Schaapje_BlaaT schreef op 09 September 2003 @ 11:55:
ook programma's altijd installeren op MMC i.p.v phone memory.
Oppassen dus...... heb ik ook gedaan en mijn geheugenkaart is naar de memhemel gegaan.
Kan de toepassingen die er op mijn geheugenkaart staan dus niet verwijderen en dus ook de verwijzingen in de toepassingsbeheer krijg ik er ook niet meer af:(
Herinstall over de oude toepassing werkt ook niet :(

Mijn profiel op Discogs

Verwijderd

JanAlesi schreef op 11 October 2003 @ 20:50:
[...]

Oppassen dus...... heb ik ook gedaan en mijn geheugenkaart is naar de memhemel gegaan.
Kan de toepassingen die er op mijn geheugenkaart staan dus niet verwijderen en dus ook de verwijzingen in de toepassingsbeheer krijg ik er ook niet meer af:(
Herinstall over de oude toepassing werkt ook niet :(
Dan moet je ff een soort Format doen ;)
is een speciaal commando voor, heb je weer een nieuwe phone

edit:
Het noemt een format van je Symbian OS om correct te zijn, dus de data zelf zal blijven staan, maar je kan wel opnieuw progges installen enzo en de oude mappen gewoon overschrijven zonder dat ie moeilijk doet
code => *#7370# (NIET GEBRUIKEN OM EVEN TE TESTEN DUS Hé ... ;) )

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 21:01 ]

Pagina: 1