'lo ik ben nieuw hier dus als de topic niet op de juiste plaats staat sorry
op mijn stage is mij gevraagd om te kijken hoe het zit met intranet en internet. via een autoscript (proxy.pac) op een andere locatie kunnen wij beide (inter/intranet) bereiken. alleen het geval is dat het internet heel langzaam gaat door dat script.
deze dus:
function FindProxyForURL(url, host)
{
if (isPlainHostName(host)) {
// assume in local domain, so no proxy needed
return "DIRECT";
//langzaammakend gedeelte
} else if (isInNet(host, "88.88.0.0", "255.255.0.0") ||
isInNet(host, "77.77.0.0", "255.255.0.0") ||
isInNet(host, "66.66.0.0", "255.255.0.0")) {
return "DIRECT";
}
//
}
return "PROXY 122.188.255.3";
}
volgens mij gaat hij zo langzaam door het controleren van ipadressen. ik heb dan ook een nieuwe geschreven met alleen isplainhostname gedeelte, maar nu kan ik intranet adressen die eindigen op .nl (voorbeeld (trefbal.spel.nl) niet bereiken. wat moet ik dan in mijn script toevoegen zodat het wel lukt... I'm desperate, please help!
ps via internet explorer aangeven op welke adressen de proxy niet moet worden aangesproken werkt niet......
op mijn stage is mij gevraagd om te kijken hoe het zit met intranet en internet. via een autoscript (proxy.pac) op een andere locatie kunnen wij beide (inter/intranet) bereiken. alleen het geval is dat het internet heel langzaam gaat door dat script.
deze dus:
function FindProxyForURL(url, host)
{
if (isPlainHostName(host)) {
// assume in local domain, so no proxy needed
return "DIRECT";
//langzaammakend gedeelte
} else if (isInNet(host, "88.88.0.0", "255.255.0.0") ||
isInNet(host, "77.77.0.0", "255.255.0.0") ||
isInNet(host, "66.66.0.0", "255.255.0.0")) {
return "DIRECT";
}
//
}
return "PROXY 122.188.255.3";
}
volgens mij gaat hij zo langzaam door het controleren van ipadressen. ik heb dan ook een nieuwe geschreven met alleen isplainhostname gedeelte, maar nu kan ik intranet adressen die eindigen op .nl (voorbeeld (trefbal.spel.nl) niet bereiken. wat moet ik dan in mijn script toevoegen zodat het wel lukt... I'm desperate, please help!
ps via internet explorer aangeven op welke adressen de proxy niet moet worden aangesproken werkt niet......