Verwijderd
Je zal toch fan's op je radiator moeten zetten anders blijft ie niet zo koud hoor. Je moet ongeveer 24 uur stressen en dan nog een keer 24 uur en dan van de laatste 24 uur de maximale temp pakken. Dat is ongeveer je richttemp, alle andere temps komen door invloeden van buitenaf (zoals koelere lucht of koud water).
Ook is je mod niet eens af dus misschien dat je dit beter in het grote WC of het kleine mod topic had kunnen posten.
Ook is je mod niet eens af dus misschien dat je dit beter in het grote WC of het kleine mod topic had kunnen posten.
Misschien leuk om ff te vertelen welke onderdelen je hebt gebruikt..
en dit moet er ff uit hoor, "Wat een T*ring bende zeg! Je had het wel een beetje mogen opruimen!"
Je hebt 20 graden van je processors af gekregen? Van 80 naar 60 ofzo..!?
en dit moet er ff uit hoor, "Wat een T*ring bende zeg! Je had het wel een beetje mogen opruimen!"
Kijk eens goed naar die kabeltjes met kroonsteentjes naast de radiatorVerwijderd schreef op 09 September 2003 @ 10:05:
Je zal toch fan's op je radiator moeten zetten anders blijft ie niet zo koud hoor. .
Er zitten wel degelijk fans op die radiator
Mooie mod alleen nu nog alles intern in de kast verwerken
[ Voor 11% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 09-09-2003 10:14 ]
Turn it off and on again.
Leuke startpost, maar probeer nog es net even wat uitgebreider te zijn 
Geef nog effe aan wat je temps eerst waren, wat voor spullen je precies gebruikt hebt, en wat je systeem precies is
(ook al zie ik nu je specs in je sig staan, even vermelden kan nooit kwaad. Je sig kan altijd nog veranderen
)
Geef nog effe aan wat je temps eerst waren, wat voor spullen je precies gebruikt hebt, en wat je systeem precies is
Verwijderd
Mjah het is zo'n pokkenzooi dat ik niet zeker weet of dat wel voor een fan is.SmokeyTheBandit schreef op 09 september 2003 @ 10:12:
[...]
Kijk eens goed naar die kabeltjes met kroonsteentjes naast de radiator![]()
![]()
Er zitten wel degelijk fans op die radiator![]()
Topicstarter, maak eens een mooie pic van de fans op de radiator en vermeld erbij wat voor fans.
Uhmmm dit is mijn kamer in redelijk opgeruimde staatRace Eend schreef op 09 September 2003 @ 10:10:
Misschien leuk om ff te vertelen welke onderdelen je hebt gebruikt..
Maar idd de onderdelen en temps:
Radiator: Innovatek innovaRadi dual
Koelblokken: Innovatek X-Flow - Socket A 2x
Pomp: Eheim 1048
reservoir: tupperware bakje
Temps stressed 71 graden met een coolermaster HC0001
naar
Temps stressed 50 graden
50 graden stressed lijkt me nog al aan de hoge kant. Ik heb zelf ook innovatec spullen, maar mijn temperatuur komt stressed nauwelijks boven de 40 graden. (11 x 233 @ 2V
), maar das dan wel met 1 proc die een beetje geclocked is.
Wat is de temperatuur van je water?
Heb je de set eigenlijk voor stilte of extra performance?
Verder ziet 't er idd wel netter uit als alles eenmaal in je kast zit.
Wat is de temperatuur van je water?
Heb je de set eigenlijk voor stilte of extra performance?
Verder ziet 't er idd wel netter uit als alles eenmaal in je kast zit.
Ziet d'r netjes uit! Ga zo door!!
Alleen heb je niet een beetje heel erg veel slangen lopen?? Krijg ik echt niet voor elkaar.. zoveel slangen denk ik
Ben alleen wel benieuwd naar je verhaaltje hoe je een en ander hebt aangesloten en waarom...
Alleen heb je niet een beetje heel erg veel slangen lopen?? Krijg ik echt niet voor elkaar.. zoveel slangen denk ik
Ben alleen wel benieuwd naar je verhaaltje hoe je een en ander hebt aangesloten en waarom...
[ Voor 28% gewijzigd door Apen-nootjes op 09-09-2003 19:45 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
@ YoupY: hij heeft een dual; dus best goede temps voor stressed.
Coole setup heb je daar trouwens.. en ik vind overigens niet dat je kamer rommelig is
Coole setup heb je daar trouwens.. en ik vind overigens niet dat je kamer rommelig is
Ik heb gezien dat 't een dual is, 't lijkt me vrij sterk om zo'n X-flow blok vast te maken op je chipset, daar zal ie ietsje te groot voor zijn. Wanneer 't water ongeveer 1 proc voorbij is zal 't maximaal 3 graden zijn opgewarmt, afhankelijk van de instellingen waarop is z'n procs heeft draaien.
Met z'n radiator zal 't water ongeveer afgekoeld worden na 3 tot 4 graden boven kamertemperatuur gok ik zo. Heb zelf 2 x Innovatec single achter elkaar staan en die halen die waardes ook ongeveer, dus ik verwacht dat 't voor een dual Innovatec rad ongeveer hetzelfde doet qua temps.
Met twee procs verwacht ik nog steeds dat hij wel een iets lagere temperatuur stressed kan halen.
Met z'n radiator zal 't water ongeveer afgekoeld worden na 3 tot 4 graden boven kamertemperatuur gok ik zo. Heb zelf 2 x Innovatec single achter elkaar staan en die halen die waardes ook ongeveer, dus ik verwacht dat 't voor een dual Innovatec rad ongeveer hetzelfde doet qua temps.
Met twee procs verwacht ik nog steeds dat hij wel een iets lagere temperatuur stressed kan halen.
Er zit op die radiator ook nog geen 120 mm fan's dus ik verwacht dat mijn temp nog iets zal zakken als ik gebruik kan maken van een groter oppervlakte van mijn rad. Als ik weer zover ben (ingebouwd en opgeruimd
) dan zal ik wel weer wat pic's posten.
Pagina: 1