Beste Medetweakers,
Jaja, ik heb me al de ***** gezocht...
Het volgende: ik heb een lijst met bijv allemaal users. Iedere user heeft een <tr> binnen de HTML table.
Ik wil dat als ik via JavaScript op de TR/regel klik eronder een TR (die default staat op style="display: none;" verschijnt.
Dat is geen enkel probleem en doe ik via de volgende code:
Nu het probleem. Ik wil dat als ik op een andere user klik alle overige TR's die dus worden geshowed als je op een user klikt weer hiden.
Met de volgende code:
Maar dan moet je de naam weten van het item. Omdat dit variabel door VBScript/ASP word gegenereerd weet ik die dus niet.
Ik had al iets geprobeerd als:
Is er een manier om via een soort For Each loop alle namen van die items op te halen? en ze vervolgens te hiden.
Mijn dank is
Jaja, ik heb me al de ***** gezocht...
Het volgende: ik heb een lijst met bijv allemaal users. Iedere user heeft een <tr> binnen de HTML table.
Ik wil dat als ik via JavaScript op de TR/regel klik eronder een TR (die default staat op style="display: none;" verschijnt.
Dat is geen enkel probleem en doe ik via de volgende code:
JavaScript:
1
| document.getElementById('contact_line" & RS("userid") & "').style.display='inline'; |
Nu het probleem. Ik wil dat als ik op een andere user klik alle overige TR's die dus worden geshowed als je op een user klikt weer hiden.
Met de volgende code:
JavaScript:
1
| document.getElementById('contact_line').style.display='none'; |
Maar dan moet je de naam weten van het item. Omdat dit variabel door VBScript/ASP word gegenereerd weet ik die dus niet.
Ik had al iets geprobeerd als:
JavaScript:
1
2
3
4
5
| function testje() { for(var i=0; i<document.item.length; i++) { document.getElementById('contact_line'+i).style.display='none'; } } |
Is er een manier om via een soort For Each loop alle namen van die items op te halen? en ze vervolgens te hiden.
Mijn dank is